Spiser uten matlyst

bettispagetti

Gift med forumet
Junilykke 2022
Hva spiser dere som ikke har matlyst? Jeg strever såå med å få i meg nok mat. Og får jeg ikke nok blir jeg super kvalm. Kjenner at forholdet til mat begynner å bli temmelig anspent!! Er så mye som byr meg i mot på grunn av denne kvalmen!!

Ble vist et hjelp-meg-syte innlegg dette :P

Jeg levde på mariekjeks og epler en periode. Bare for å få i meg noe.

Knekkebrød med brunost eller skinke er det jeg lever på. Og frukt fungerer for meg, klementiner, plommer, grønne epler, persimon.

Huff, jeg har det på samme måte. Har ikke spist ett eneste måltid som faktisk har smakt godt :/ Jeg spiser en del bananer, ellers tvinger jeg i meg brødskiver med varierende pålegg. Har ikke vært fult så kvalm de siste to dagene HELDIGVIS! Men matlysten er ikke kommet tilbake enda. Får håpe det blir bedre for oss snart :)

Det går veldig mye i frukt her. I dag har jeg fått i meg 1/3 banan og en loffskive med ost og skinke.

Hva spiser dere som ikke har matlyst? Jeg strever såå med å få i meg nok mat. Og får jeg ikke nok blir jeg super kvalm. Kjenner at forholdet til mat begynner å bli temmelig anspent!! Er så mye som byr meg i mot på grunn av denne kvalmen!!

Ble vist et hjelp-meg-syte innlegg dette :p
Jeg har det på samme måten! Blæh...

Back
Topp