Men gull er vel litt mer 90-tallethehe ja. er nettop detfant noen i gull...oh la la
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men gull er vel litt mer 90-tallethehe ja. er nettop detfant noen i gull...oh la la
Aha. ikke lenge til nei.Jepp, skal tilbake i januar
Er rådgiver innen offentlige anskaffelser.
Skal du ikke fortsette i den jobben du har nå?
Helt santDerfor er konkurransene her så supre, noe for liten og stor![]()
Slike?Ja. i svart blir de jo mer nøytrale.
jeg har lyst på i sølv![]()
Yes. det er jo santMen gull er vel litt mer 90-tallet![]()
Haha ja. de til meg ...også til OJ noen matchende fra brandosSlike?
![]()
Har en du en lille F du ogsåHurra! Idag kom vi oss opp på et litt mer normalt tidspunkt.. Og lille F er allerede på første lur![]()

Har en du en lille F du også
Mamma liket ikke at jeg skriver Lille F i meldinger, hun mener at Lille F står for lille Faen![]()
![]()
Det høres lovende ut![]()
Så deilig med litt egenpleie daVi var hjemme til kl 16, da dro vi til salongen til svigerinna mi og jeg fikk fiksa på hårfargen. Rakk ikke å klippe. Så får klippe en dag snart. Men hadde en fin dag både hjemme og borteHåper du hadde en fin dag på jobb
![]()
God formiddag ThereseGod morgen alle!![]()
Ja, har en lille F jeg og
Haha, lille faendet har jeg faktisk aldri tenkt på
![]()
MhmSå deilig med litt egenpleie da
Jeg hadde en helt grei dag på jobb![]()
For mamma og pappa ble det visst slik
Så når jeg sender bilde av F og skriver "nå er det natta for lille F", syns jeg det ser hyggelig ut, de tenker på en rakkerunge![]()
Satser på det. Kos dere med turJaskal ta han opp igjen nå.. så skal vi ut på en 7km lang tur om en times tid..så håper han sover en del da og
![]()
Vi får være optimister til det motsatte er bevist![]()
Er nok veldig fornuftig det jaVel, det er ikke så veldig lenge til jeg skal tilbake til jobb så det vil være greit å holde seg oppdatert og bidra litt nå slik at det ikke blir så mye brannslukking når jeg kommer tilbake