Skravletråd November

God kveld.

Jeg aner et lite legge-materitt om ikke lenge...

Vi skal gi eldste eget rom, målet er før jul. Det må pusses opp først, og altså tømmes helt først.

Derved får yngste eget rom, det de nå deler.

Hun tørr ikke legge seg og sove alene. Det har hun aldri gjort, nemlig. Hun må hos oss til hun flyttet inn til ham.

Må vi begynne igjen med å sitte der inne, når hun får eget rom? Da kommer jo babyen!!!

Ikke jeg heller
Ikke jeg heller
Ikke jeg heller

eating-pie.gif
Nam nam nam!
Stay strong!

God kveld.

Vi skal gi eldste eget rom, målet er før jul. Det må pusses opp først, og altså tømmes helt først.

Hun tørr ikke legge seg og sove alene. Det har hun aldri gjort, nemlig. Hun må hos oss til hun flyttet inn til ham.

Må vi begynne igjen med å sitte der inne, når hun får eget rom? Da kommer jo babyen!!!
Fare for det. Hvor gammel er hun?

God kveld:D
Vært på jobb, det er fornuftig:P
Du da?

Joda, det er fornuftig ;)
Her har jeg stått opp med dattera - dratt til legen, tatt blodprøver - rydda kjøkkenet - ventet i spenning på svar på prøven (.. fikk ikke svar i daag..) - vært på foreldresamtale...
Synes jeg har gjort masse fornuftig i dag jeg! :p

God kveld.

Uff da.
Får håpe det går lettere enn fryktet

Uff da.
Får håpe det går lettere enn fryktet
Håper, men pr nå ser det ikke lyst ut.

Vi satt i lang tid der inne, før vi fikk sitte i gangen, nå legger de seg brukbart greit, men hun alene, nei, det var den verste dagen i hennes liv når jeg ikke ville sitte og holde henne i hånden...

4,5

Har altså sovet sammen med broren i ca tre år
Vil det bli en mulighet at hun og den nye babyen kommer til å dele rom?

Dette høres ut som da jeg var liten. Delte rom med broren min i 6 år da han skulle få eget rom. Jeg bel veldig lei meg og krevde at lillesøster (som snart kom), skulle flytte inn på mitt rom.

Hun vil det, men det skjer ikke, babyen skal, som de to første har gjort, sove i vår seng i starten. Så lenge jeg ammer. Det er ikke aktuelt at jeg skal måtte stå opp om natta.

Back
Topp