Huff da!Kjenner det begynner å gjøre vondt nå. De satte og inn spiral samtidig. Kjenner at noen har vært der nede og rota for å si det slik![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff da!Kjenner det begynner å gjøre vondt nå. De satte og inn spiral samtidig. Kjenner at noen har vært der nede og rota for å si det slik![]()
Den må jeg seFarmen![]()
Nei. De var redd for infeksjon pga restene, men ikke fått det.Hadde du fått noe betennelse i det, eller gikk det bra?
Går greit. Men vondt å sitte og gå. Så holder sofaenHvordan føler du deg nå?![]()
Ja, har bare de som skal kjøpet på jobb igjen. Foruten de jeg må ta ut i banken![]()
Og noen få jeg er usikker på hva jeg skal kjøpe enda. Så det er mulig jeg må en tur til inn da![]()
Haha...ja ikke sant.Ja, mye bedre.. kanskje du får råd til lampen
Får satse på at den er der![]()
Hehe forstår detHahahadde sikkert vært det, men tanken er skremmende!
![]()
Enkelt og godtPølse og potetstappe![]()
HeiJeg har vært hos fysioterapeut idag, ryddet litt hjemme men ellers tatt det ganske rolig. Du da?
Tar meg noen smertestillende og holder sofaen så går det vel greitHuff da!
God kveldGod kveld alle sammen!
Gjort noe fornuftig i dag?![]()
Hørtes ikke overbegeistret ut??Vært helt grei..
Må ikke selge noe du angrer på da!Blanda følelse for noe...men ja![]()
Oi, han trengte vel noe nytt da !Hva går av mannen , shoppa klær!?
Lille U har sovet litt lite i dag, og jeg har ikke fått gjort det jeg skulle, og sov litt dårlig i nattHørtes ikke overbegeistret ut??![]()
Når skal du teste da?Ja blir spennende å se ila uken om det stemmer![]()
Jepp, fra kl 08-17Det var det! Vært på jobb idag?
Ikke jeg hellerJeg har ikke lyst på sjokoladekake
jeg har ikke lyst på sjokoladekake
Ahhh