Håper det ikke blir så vondtAkkurat kommet ut av avdelingen. Skrubbsulten så måtte spise på Narvesen før jeg drar hjem
Alt gikk bra. De fikk det fjerna og ikke så vondt enda![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det ikke blir så vondtAkkurat kommet ut av avdelingen. Skrubbsulten så måtte spise på Narvesen før jeg drar hjem
Alt gikk bra. De fikk det fjerna og ikke så vondt enda![]()
Takk for detHuffda.. God bedring!!
Neida...men så hadde vi pytt i panne daTjæ. Føltes ikke så avansert ut.. men det kan godt være fordi jeg ikke gjorde annet enn å skrelle potet![]()
Hørtes deilig ut. Lenge siden scampi her. fikk jeg lyst påVi hadde gryte med torsk og scampi![]()
Til alle bortsett fra megTil seg selv eller mini?
Sååå braDet var det også![]()
Så koselig, daTil alle bortsett fra meg![]()
Det ble veldig godtHørtes deilig ut. Lenge siden scampi her. fikk jeg lyst på
Neida...men så hadde vi pytt i panne da![]()
Ja veldigSå koselig, da
Joda, var jo litt forskjelligTja.. er vel gjerne litt av hvert i det da?
Mett ble jeg i alle fall av maten. Fy søren.. skulle ikke tro det var mulig å bli så mett engang![]()
Hva hadde dere?Tja.. er vel gjerne litt av hvert i det da?
Mett ble jeg i alle fall av maten. Fy søren.. skulle ikke tro det var mulig å bli så mett engang![]()
Hva hadde dere?
Hva gjør dere I mens da?Håper også det. De i barnehagen tvile på at han fikk starte i januar men håper ila våren ihvertfall![]()
Det er skikkelig godt, da.Bare ytrefilet av svin og potetmos, med saus.
Var så sulten at jeg rett og slett overspiste litt når jeg først fikk se mat.
Kjenner det begynner å gjøre vondt nå. De satte og inn spiral samtidig. Kjenner at noen har vært der nede og rota for å si det slikHåper det ikke blir så vondt![]()
Koselig med en baby på sommeren tror jegHehe ja hadde vært gøy å få en til sommeren selv om vi ikke akkurat var helt igang med prøvingen selv OL vi ikke brukte noe. Er så mange i familien vår som har bursdag mellom november og januar så når mini kom med termin 1. januar (kom på nyttårsaften) så ble det bare enda flere![]()
Det er skikkelig godt, da.
Hva slags saus?
Ja, dette er dyre ting som ligger og ikke blir brukt.
Da er det bedre jeg får litt for det.
Vesker, smykker osv.
Hehe ja...innen den tid er den vel solgt![]()
FarmenNoe gøy på tv i dag?