Ja jeg vetSå spennende, masse lykke til.
Du vet de har det på butikken også?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg vetSå spennende, masse lykke til.
Du vet de har det på butikken også?
Det er jeg nå litt enig med deg iJa jeg vet. Men aldri helt likt de som de selger i butikk av en eller annen grunn
Så får se om jeg rekker apoteket idag før de stenger eller om jeg tar det i morgenDet er jeg nå litt enig med deg i
Planlagt, eller en liten "obs"?Så får se om jeg rekker apoteket idag før de stenger eller om jeg tar det i morgen![]()
Har ikke brukt noe prevensjon men ikke gått bevisst inn for å prøvePlanlagt, eller en liten "obs"?
Hehe, skjønner det daSvar enn så lenge er vi må se ka trappoppgangen kommer på først![]()
Nå håper jeg du er operert og at alt har gått fint ♡Takk ♡ Ligger enda her å venter. Nummer 2 i køa er i op nå tror viså er det meg og en til igjen. Hun skal som neste. Ser ut til at det blir etter 14..
Syns jeg så det etter at jeg hadde spurt. En dag i uken?Blir på nyåret![]()
Greit med en opprydding i blantFant litt mer jeg kan selgeNå er jeg i drivet hehe
Høres veldig flott ut! Håper jeg får noen min på øyet selv etterpåSovet en time på sofaen. Himmelsk!
Ja tenkte detSyns jeg så det etter at jeg hadde spurt. En dag i uken?har dere fått barnehage plass?
OioiMistenker jeg kanskje kan være gravid:-O
JaOioiså spennende !
Det gjør han, får håpe han får raskt plassJa tenkte det. Ikke enda nei:-/. Sist jeg pratet med barnehagen sto han på 5. plass. Var visst noen ledige plasser med oppstart nå i november men ikke nok til at mini fikk plass. Men han rykker nå opp da på listen
![]()
Håper også det. De i barnehagen tvile på at han fikk starte i januar men håper ila våren ihvertfallDet gjør han, får håpe han får raskt plass![]()
Kan jo være lurt å sjekke det da jaJa. Mistenkte det litt for noen dager siden for går rundt og kjenner på en kvalme og gråter av den minste ting som går på tv. Men var ikke sikker men får prøve med en test og sjekke
![]()
Hehe ja hadde vært gøy å få en til sommeren selv om vi ikke akkurat var helt igang med prøvingen selv OL vi ikke brukte noe. Er så mange i familien vår som har bursdag mellom november og januar så når mini kom med termin 1. januar (kom på nyttårsaften) så ble det bare enda flereKan jo være lurt å sjekke det da jadet er god plass I juli gruppa
![]()
Hehe ja...innen den tid er den vel solgtHehe, skjønner det da![]()
Ja, dette er dyre ting som ligger og ikke blir brukt.Greit med en opprydding i blant)
Ikke santOi, dette blir spennende
Blir det plutselig stille fra deg så vet vi hvorfor![]()