Skravletråd November

Ok. Kjekt å vite hva de er da. Så flink da.
Jeg trodde jeg skulle på barseltreff og strikkekveld, men det er visst ikke før neste mandag... Snakk om ammetåke. Så nå skal jeg sjekke avtaleboka mi ;)
Burde egentlig være glad over penger man bare får, men summen var så liten at det nesten er unødvrndig :p Barseltreff/strikkekveld; er det med de samme menneskene? :) ammetåke er ikke bare bare nei :p

Burde egentlig være glad over penger man bare får, men summen var så liten at det nesten er unødvrndig :p Barseltreff/strikkekveld; er det med de samme menneskene? :) ammetåke er ikke bare bare nei :p
Hehe :p har opplevd det selv :p
Nei, en gjeng i barselgruppe (fra her inne fra september 15) og en gjeng i strikkekjerringer (gamle kollegaer på min alder).
Nei, er ikke det gitt... Var ingenting på planen så da skal jeg spørre svigerinna mi som er frisør om hu kan fikse på håret mitt. Det ble mislykka stripa her om dagen. Føler jeg ser ut som en tulling :p

Hehe :p har opplevd det selv :p
Nei, en gjeng i barselgruppe (fra her inne fra september 15) og en gjeng i strikkekjerringer (gamle kollegaer på min alder).
Nei, er ikke det gitt... Var ingenting på planen så da skal jeg spørre svigerinna mi som er frisør om hu kan fikse på håret mitt. Det ble mislykka stripa her om dagen. Føler jeg ser ut som en tulling :p
Åh :) så koslig dere holder kontakten! Var det rart å møtes første gang?
Deilig med en frisør i familien da :)

Jobber du fullt:)?

Yes, men nå må hun bare komme. Inni uke 37 nå så
Jobber egentlig fullt, men sykemeldt. Men begynte å jobbe én dag i uken f.o.m forrige uke. Ble lei av å sture ! :p

Hvordan gikk det sist da? Før eller etter termin? :)

Back
Topp