Det var lurtVi sovnet vel i 12-12.30 tiden en gang. Sendte gubben ut på sofaen slik vi fikk sengen for oss selv
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var lurtVi sovnet vel i 12-12.30 tiden en gang. Sendte gubben ut på sofaen slik vi fikk sengen for oss selv
![]()
Det er jo typisk! Håper du slipper å vente så lengelitt forbedring er godt det og
Takkligger i kø nå å venter på op. Nummeret 3 eller 4 i køa så blir vissr her hele dagen.
Er sulten og tørst allerede!
Jepp.. Blir ikke før etter 14 sa de. Med mindre de andre ikke dukker opp. Kan jo håpeDet er jo typisk! Håper du slipper å vente så lenge
TakkMasse lykke til idag![]()
god morgen til deg også.God morgenHva skal folket i dag?
Hun her sovna akkurat, så nå skal jeg legge henne i senga og sjekke avtaleboka mi før jeg tenkte å sove litt til. Trodde det var en annen mandag i dag, så var klar for både barseltreff og strikkekveld. Så nå må jeg se om vi hadde noen andre planer i dag... Snakk om ammetåke a... Hehegod morgen til deg også.
Sitter og venter på at lille U skal bli trøtt og skal sove igjen.
Når han gjøre det tar jeg også en liten lur til.
Eller skal jeg jobbe litt i neste luren hans.
Skal også prøve å få gjort litt husarbeid
Ja synes jeg ogsåDet var lurt![]()
Hehe ikke utenkelig den datoen neiUææh!!skal se 12. stemmer bra!
![]()
Hehe, vel du er jo spådd til å være gravid såHihiså spennende!!
Misunner deg jeg![]()
Det var det...Da var det visst morgen igjen
Ringe nav og spørre hva de pengene jeg nettopp har fått er for noe. Ellers bare husarbeidGod morgenHva skal folket i dag?
Det høres lovende ut.Hehe ikke utenkelig den datoen nei
Begynte med ganske kraftige tak når jeg stod på badet i går, en del når jeg lå i senga...sovnet og ikke noe merblææh
Litt for kort og oppstykketDet var det...
Hvordan har natten vært?![]()
Dvs. tors det daDet høres lovende ut.
12. høres ikke helt på jordet ut ved tanke på de takene
Kjedelig.Litt for kort og oppstykket
Ok. Kjekt å vite hva de er da. Så flink da.Ringe nav og spørre hva de pengene jeg nettopp har fått er for noe. Ellers bare husarbeid![]()
Du da?
God morgen til deg ogsåGod morgen alle sammen![]()
Du er nødt til å hvile, må lade opp til fødsel.Kjedelig.
Her skal jeg hvile i løpet av dagen iallefall. OJ. var ikke helt i sovehumør han heller.