Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du hei på deg, var akkurat inne på topp 100 og så..Helt grei
Du da??
Jeg sliter med det i hverdagen og. Rastløse ben. Men får det i hele kroppen ofte. Men nesten utelukkende på kveld og natt nå. Kan av og til våkne av det rett og slett. Utrolig irriterende! Og ødelegger både natta og dagen til tider. Så skjønner godt hva du mener!Rart det er nettene som er verst da. Kommer liksom når man er trøtt og sliten og vil sove! Rart.. Nesten litt godt å høre om andre som vet hva man snakker om, for føler at ingen andre jeg forteller om dette, forstår hvor plagsomt det faktisk er - eller i det hele tatt har hørt om det
Hadde det forrige svangerskap og, men da bare på slutten, og ikke i nærheten av så ille som denne gangen. Hjelp!
Aner ikke... Den ble helt rar i konsistensen. Smaker godt uansettHva gikk galt da???
Sender deg en pm jegJa, bukser i 38? Eller hva da?
![]()
Han var faktisk hjemme til kl 10Så kjedelig da![]()
Håper detHehe....går nok mye bedre enn forventet skal du se![]()
Som 6-åringen sa i dag da det ble snakket om at det er så populært med flotte kaker:Aner ikke... Den ble helt rar i konsistensen. Smaker godt uansett![]()
Hihi, skal se det gjentar seg ;-)Snakk om å bygge seg selv opp her...haha...nå er det samme været ute som når OJ. ble født...tankene begynner surre...wæææ...trodde jeg var tøff jeg![]()
Ja, den har hvert finHelt grei
Du da??
hehe off...jaja...heldigvis er svigers hjemme fra hytta i forhold til å kunne komme raskt for barnepassHihi, skal se det gjentar seg ;-)
Du er tøff, og flink. Ha troen på deg selv ♡Snakk om å bygge seg selv opp her...haha...nå er det samme været ute som når OJ. ble født...tankene begynner surre...wæææ...trodde jeg var tøff jeg![]()
Hehe, må vel leve etter det daSom 6-åringen sa i dag da det ble snakket om at det er så populært med flotte kaker:
Det er smaken som er den viktigste! Ikke hvordan den ser ut ;-)
Ja jeg syntes det var godt sagt ;-)Hehe, må vel leve etter det da![]()
Takk søte duDu er tøff, og flink. Ha troen på deg selv ♡
Nei. Ikke jeg iallefall. umulig å få sove inatt. Urolig i kroppen og rastløse bein. Sykehuset klokken 7 for op. Wii, blir spennende på null søvnSover alle?
Her er det syk unge som vekker meg til stadighet. Har en rastløs fot og det er irriterende! Og brummelyd i øret. Høres ut som en vifte som står på, men det er det ikke.Nei. Ikke jeg iallefall. umulig å få sove inatt. Urolig i kroppen og rastløse bein. Sykehuset klokken 7 for op. Wii, blir spennende på null søvn![]()