Ja var koseligSå koselig dahar du bakt?
Hihi, nei det er nok fabrikken som har bakt sukkerbrødet ;-)
Men jeg pynta bløtkake ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja var koseligSå koselig dahar du bakt?
Hehe, ja jo...jeg trodde jo det skulle være verre sist og har ikke snakket om det som smertehelvete i ettertid heller motsatt...men nå sitter jeg her som en pyseNeida, det er det ikke!!hadde glatt gjort det igjen!
Kan da både bli godt og fint selv om bunnen er laget av fabrikkenJa var koselig
Bruker small og medium ovenpå og 38-40 under![]()
Begynner å grue deg til fødselen?Hehe, ja jo...jeg trodde jo det skulle være verre sist og har ikke snakket om det som smertehelvete i ettertid heller motsatt...men nå sitter jeg her som en pyse![]()
HeheJa var koselig![]()
ja heheMer enn nok faktisk![]()
Skal innrømme det ja..Begynner å grue deg til fødselen?

Det kommer til å gå så bra, hvordan var den sist?Skal innrømme det ja..![]()
Veldig grei egentlig.Det kommer til å gå så bra, hvordan var den sist?
JassåJeg har bukser her fra 34-38 i mammaklær
Og overdeler i small. + en genser i large( den har jeg brukt som pysj)
Ja det kan det ;-)Kan da både bli godt og fint selv om bunnen er laget av fabrikken![]()
Hva gikk galt da???Hehejeg bakte i dag faktisk, en helt ordinær eplekake jeg har bakt minst 200 ganger og for første gang gikk alt galt
![]()
Ja, bukser i 38? Eller hva daJassåvil du sende noe til Trøndelag da?
![]()
Får håpe selve fødselen blir like lett denne gang, at morkaken kommer som den skal og du slipper sying denne gangVeldig grei egentlig.
Fra første rie til han var ute gikk det 5t og 38min.
Kom opp på kk med 6cm, og da var det oppi badekar til full åpning. Fødte i seng.
Det som var drit sist mest syns jeg var sying og at morkaken ikke kom ut![]()
Yes håpe. Badekar var ikke dumt syns jeg. Hjalp det under riene,bortsett fra det trengte jeg ikke noe smertelindring.Får håpe selve fødselen blir like lett denne gang, at morkaken kommer som den skal og du slipper sying denne gang![]()

Hatt en fin dag?God dag![]()
Så kjedelig daHåper også det men virker som de holder på ennå og tviler han kommer hjem før 11
Hehe....går nok mye bedre enn forventet skal du seHehe, ja jo...jeg trodde jo det skulle være verre sist og har ikke snakket om det som smertehelvete i ettertid heller motsatt...men nå sitter jeg her som en pyse![]()