Skravletråd November

Rart det er nettene som er verst da. Kommer liksom når man er trøtt og sliten og vil sove! Rart.. Nesten litt godt å høre om andre som vet hva man snakker om, for føler at ingen andre jeg forteller om dette, forstår hvor plagsomt det faktisk er - eller i det hele tatt har hørt om det
Hadde det forrige svangerskap og, men da bare på slutten, og ikke i nærheten av så ille som denne gangen. Hjelp!
Jeg sliter med det i hverdagen og. Rastløse ben. Men får det i hele kroppen ofte. Men nesten utelukkende på kveld og natt nå. Kan av og til våkne av det rett og slett. Utrolig irriterende! Og ødelegger både natta og dagen til tider. Så skjønner godt hva du mener!
Var ekstremt ille når jeg var gravid, men er blitt litt bedre nå :) så det går nok litt over;)

Snakk om å bygge seg selv opp her...haha...nå er det samme været ute som når OJ. ble født...tankene begynner surre...wæææ...trodde jeg var tøff jeg:P

Snakk om å bygge seg selv opp her...haha...nå er det samme været ute som når OJ. ble født...tankene begynner surre...wæææ...trodde jeg var tøff jeg:P
Du er tøff, og flink. Ha troen på deg selv ♡

Nei. Ikke jeg iallefall. umulig å få sove inatt. Urolig i kroppen og rastløse bein. Sykehuset klokken 7 for op. Wii, blir spennende på null søvn :p
Her er det syk unge som vekker meg til stadighet. Har en rastløs fot og det er irriterende! Og brummelyd i øret. Høres ut som en vifte som står på, men det er det ikke.
Hva skal du operere?

Back
Topp