Elektronisk resept.

St.olavs bruker ikke annet enn sykehusapoteket på st.olavs. medisiner til oppstart får jeg tilsendt når jeg ringer inn den mensen som er før jeg skal begynne, med regning i pakken. Sendes som ekspress over natt i kjøleboks. Resten fakser de over til apoteket den dagen jeg er på kontroll så jeg bare hentet ut før jeg drar hjem. Om de gjør det anderledes hvis man bor enda lengre unna enn jeg gjør vet jeg jo ikke da..
Bor så nære at de nok fakser resepten ved oppstart til apoteket, så må jeg hente den selv :) men tusen takk for svar! :)

Bør jeg hente ut medisinen før sprøytestart? Om jeg evt får tr på lørdag og ikke får hentet sprøyte før mandag, må jeg stå over dette forsøket da?

Hent dem ut i god tid før. Det er utrolig kjedelig om noe skjer. Ved det første forsøket skulle jeg hente ut medisiner på fredag og jeg ventet tr lørdag eller søndag.Apoteket hadde ikke fått resepten og fertilitetseksjonen var stengt.

Heldigvis fikk jeg tr på søndag og jeg berga akkurat. Så hent dem ut i god tid :) Jeg begynner på sprøyter onsdag neste uke men henter dem ut rett før helga som kommer :)

Hent dem ut i god tid før. Det er utrolig kjedelig om noe skjer. Ved det første forsøket skulle jeg hente ut medisiner på fredag og jeg ventet tr lørdag eller søndag.Apoteket hadde ikke fått resepten og fertilitetseksjonen var stengt.

Heldigvis fikk jeg tr på søndag og jeg berga akkurat. Så hent dem ut i god tid :) Jeg begynner på sprøyter onsdag neste uke men henter dem ut rett før helga som kommer :)
Tusen takk for svar! Da skal jeg ringe sykehuset i midten av neste uke og dobbelsjekke at de har sendt over resepten, så henter jeg den etterpå :) å gud, nå skjer det snart! Iiiih. Føler meg som en unge som venter på juleaften :p

Du kan også gå inn på Google og skriv mine resepter, så kommer du til en side der du kan logge inn og se alle resepten dine :-)

Tusen takk for svar! Da skal jeg ringe sykehuset i midten av neste uke og dobbelsjekke at de har sendt over resepten, så henter jeg den etterpå :) å gud, nå skjer det snart! Iiiih. Føler meg som en unge som venter på juleaften :p

Husk å nevne at det er resept på fax. Var det sånn at du tilhører st.olavs? De bruker kun fax resepter ;)

Jeg ringer alltid apoteket for å sjekke at den har kommet,men sist fikk jeg beskjed omfatter de ikke kunne gi ut den informasjon på telefon så da måtte jeg uansett nedover :)

Er ivrig jeg også nå :) når starter du på sprøyter? Jeg begynner 18/11 :)

Husk å nevne at det er resept på fax. Var det sånn at du tilhører st.olavs? De bruker kun fax resepter ;)

Jeg ringer alltid apoteket for å sjekke at den har kommet,men sist fikk jeg beskjed omfatter de ikke kunne gi ut den informasjon på telefon så da måtte jeg uansett nedover :)

Er ivrig jeg også nå :) når starter du på sprøyter? Jeg begynner 18/11 :)
Derfor jeg fant ut at det var best å ringe sykehuset og sjekke om de hadde sendt den over ;) hører til st. Olav ja :)
Starter forhåpentligvis 15.11, så fremt tr ikke blir forsinket ;)

Back
Topp