Hva var trikset?
Og hvilken har dere?
Ikke noe annet enn jeg alltid gjør . Mase mase mase mase og hvis jeg får den kan du få det osv
Oi det husker jeg ikke engang. Husker vi fikk litt avslag. Var på xxl. Da må jeg løpe ned å sjekke. orker ikke nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva var trikset?
Og hvilken har dere?
Ja, var en del i sted. deliciousOioi, har den gått...? Håp om snarlig forestående da![]()
![]()
hehe dasåHelst ikke![]()
Weee, har den gått?!Den slimproppen er så heeerlig æssssj
Er det de som har arrangert det?Ja. Nå driver de visst og rigger ned etter ett vellykket nm
![]()
Håper ikke detNoen som trenger mammaklær?
Har jo vært litt før også, men det er jo flere uker siden nå...Weee, har den gått?!![]()
hahahaHåper ikke det![]()

Så deilig daGrønnsaksuppe og tacorester ;-)
Det tar på å ha besøkEn voksen og to barn på besøk.
De to barna aktiviserer mine barn.
Venninnen tar lille U masse.
Middag skal jeg jo lage likevel, er ikke noe jobb å lage litt ekstra.
Likevel, så utrolig sliten jeg er..
Men man blir sliten på en veldig god måteDet tar på å ha besøkuansett hvor koselig det er og hvor mye hjelp man får!
Ja er de 4-5 klubbene her i distriktet som har vært arrangørerEr det de som har arrangert det?![]()
Ja, det var deilig. Nå har jeg vært og gått kveldstur. Kjente kriblinga kom snikende på. Så få håpe jeg får sitte i fred i sofaen nå mens det er Farmen i hvert fallBra du har fått deg litt søvn![]()
Spennende ass!!Ja, var en del i sted. delicious![]()
Nei, er uansett ikke lenge igjenMen da er det uansett ikke mange uker igjen!! Hvordan fødte du i forhold til termin sist?
Det var i seneste laget ja:/Sovna i 1tia.. De siste nettene har han holdt på til nesten 2
Må nok begynne å styre dagsovinga litt mer ja..
Nå får vi igjen for de 3 første perfekte månedene med bare soving![]()
Rart det er nettene som er verst da. Kommer liksom når man er trøtt og sliten og vil sove! Rart.. Nesten litt godt å høre om andre som vet hva man snakker om, for føler at ingen andre jeg forteller om dette, forstår hvor plagsomt det faktisk er - eller i det hele tatt har hørt om detOjoj. Da er mållinjen rett rundt hjørnet![]()
Jeg slet masse med den kriblingen og irritasjonen når jeg var gravid. Aner ikke hvor mange netter jeg holdte på å bli gæærn![]()
Litt for spennende spør du meg...i ren panikk slengte jeg litt mer i fødebagenSpennende ass!!
Hihi...får håpe det snart skjer ting daHar jo vært litt før også, men det er jo flere uker siden nå...
og nå var det mer ja...
Ikke tvil...ekkelt![]()