Skravletråd November

Hehe:p hva er det som gjør at du føler seg så ung idag da? ;)
For det første at en kunde av meg da at jeg så ut som jeg er 20 år :p
For det andre at jeg sitter på mobilen en lørdagskveld
For det tredje at jeg gikk til butikken

Haha :p

For det første at en kunde av meg da at jeg så ut som jeg er 20 år :p
For det andre at jeg sitter på mobilen en lørdagskveld
For det tredje at jeg gikk til butikken

For et kompliment da;)hvor ganmel er du egentlig da?:p

Tuppa ble lurt av søskenbarnet på 5 til å spise kattemat i dag, det kom i retur, med mye mer for å si det sånn.

Kribling i kroppen. Får ikke sove. Blir helt kokko av dette snart:( Vært plaga siden begynnelsen av 2 . trimester og er så drit lei!!

Jeg kommer til å være borte en, to, tre uker nå :) vi vil kose oss med graviditeten bare oss ❤️❤️ Gjorde det med lille N og :) kommer innom av og til, men til da så får det skravle på som bare det ;) snakkes da søteste jentene :) ❤️

Jeg kommer til å være borte en, to, tre uker nå :) vi vil kose oss med graviditeten bare oss ❤️❤️ Gjorde det med lille N og :) kommer innom av og til, men til da så får det skravle på som bare det ;) snakkes da søteste jentene :) ❤️
Kos dere sammen :)

Æsj da :( ikke noe som hjelper ?
Nei, er det som er frustrerende. Føler jeg har prøvd absolutt alt. En lang varm dusj er det som har lindra det mest til nå, men ikke alltid det har hjulpet. Og noen ganger hjelper det i sånn en time, så kommer det snikende tilbake. I går greide jeg å sovne kl halv fire. Håper ikke det drøyer så lenge idag. Mest lyst å bare grine! Pjuh, 2 uker og 5 dager igjen til termin da:P

Kose dere sammen som familie :-) merker internetten tar mye tid :-P

Back
Topp