Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ser kun en strek jeg :-OVis vedlegget 144354Vis vedlegget 144355
Vet ikke om noen ser noe på disse, dårlig blide, men eneste jeg har!
ser kun en strek jeg :-O
Kan det være reagenten som flytet på seg eller SÅ du streken etter fargen "roet seg"?
Da høres det ut som en positiv test. Bare rart streken forsvant når den ble tør.Jeg så streken i det fargen "roet seg" ja, og den var der en stund etterpå, og den var det etter at den hadde tørket også, men ikke like tydelig som den var med engang.
Skal ta ny i morgen tenkte jeg, så får vi bare krysse fingrene! Kjenner iallfall at det skjer ett eller annet med kroppen. Men for meg så er det ikke så lett å vite i og med at jeg har PCOS, aldri hatt naturlig mens eller kjent noen eggløsning..
Jeg så streken i det fargen "roet seg" ja, og den var der en stund etterpå, og den var det etter at den hadde tørket også, men ikke like tydelig som den var med engang.
Skal ta ny i morgen tenkte jeg, så får vi bare krysse fingrene! Kjenner iallfall at det skjer ett eller annet med kroppen. Men for meg så er det ikke så lett å vite i og med at jeg har PCOS, aldri hatt naturlig mens eller kjent noen eggløsning..
Sniker litt og måtte bare svare deg her jeg fikk en sånn strek som "forsvant" på en CB + , såg streken godt med en gang , men den forsvant etter ca 10-15 min... Syns det va rart , testet 2 dager etterpå og fikk knallpositiv kryss , lykke til
Denne testen er jo ikke helt hvit for der er det jo en tydelig strek? Eller er dette en du har tatt tidligere?her er min, Testen er helt hvit i dag. Anbefaler å ta en digital eller en med ukeindikator.![]()
Dette var 3 min etter testen ble tatt i går. I dag er den helt hvit.Denne testen er jo ikke helt hvit for der er det jo en tydelig strek? Eller er dette en du har tatt tidligere?![]()
Hvor mange dpo er du?Vis vedlegget 144743
Dette er av boots sine tester, tatt på morgenurin. Kom innen 10min. Etter 10min skal man ikke lese av disse testene.
Hva tror dere?