Strek som forsvinner?

OdaM97

PCOS og veien mot en graviditet
Tok en CB+ som jeg vil si var positiv, streken kom med engang, selvom den var ganske svak. Men så ble den borte etter 15 min, skal jeg da regne den som positiv eller negativ?!

Jeg ville tenk på den som positiv og tatt en ny om ett par dager <3 har du bilde ?

Ser der streken skal være, men usikker på om jeg ser selve streken.
Er det kanskje for tidlig ennå?

Kan det være reagenten som flytet på seg eller SÅ du streken etter fargen "roet seg"?

Kan det være reagenten som flytet på seg eller SÅ du streken etter fargen "roet seg"?

Jeg så streken i det fargen "roet seg" ja, og den var der en stund etterpå, og den var det etter at den hadde tørket også, men ikke like tydelig som den var med engang.

Skal ta ny i morgen tenkte jeg, så får vi bare krysse fingrene! Kjenner iallfall at det skjer ett eller annet med kroppen. Men for meg så er det ikke så lett å vite i og med at jeg har PCOS, aldri hatt naturlig mens eller kjent noen eggløsning..

Jeg så streken i det fargen "roet seg" ja, og den var der en stund etterpå, og den var det etter at den hadde tørket også, men ikke like tydelig som den var med engang.

Skal ta ny i morgen tenkte jeg, så får vi bare krysse fingrene! Kjenner iallfall at det skjer ett eller annet med kroppen. Men for meg så er det ikke så lett å vite i og med at jeg har PCOS, aldri hatt naturlig mens eller kjent noen eggløsning..
Da høres det ut som en positiv test. Bare rart streken forsvant når den ble tør.

Har du testet noe mer?

Cb+ anbefales ikke.. Bestill fra billigetester.no. De er både sensitive og enkle å tyde :) Jeg er 5+0 idag,testet negativ med cb+ ved ikm men Clearblue digital ga utslag med "gravid". Så vil ikke anbefale cb+ :)

Sniker litt og måtte bare svare deg her jeg fikk en sånn strek som "forsvant" på en CB + , såg streken godt med en gang , men den forsvant etter ca 10-15 min... Syns det va rart , testet 2 dager etterpå og fikk knallpositiv kryss , lykke til

Sniker litt og måtte bare svare deg her jeg fikk en sånn strek som "forsvant" på en CB + , såg streken godt med en gang , men den forsvant etter ca 10-15 min... Syns det va rart , testet 2 dager etterpå og fikk knallpositiv kryss , lykke til

Jeg testet igjen i dag, det er strek der, som var tydeligere når den var tørket, så jeg tester videre utover i uka, også får vi se hva det blir til..

Håper selvsagt på at det er noe, men vil ikke tro på det før jeg virkelig har bevis på det, så vi får se! ☺️

ff8eac84748583f229ee90f5f7a44d5d
her er min, Testen er helt hvit i dag. Anbefaler å ta en digital eller en med ukeindikator.

ff8eac84748583f229ee90f5f7a44d5d
her er min, Testen er helt hvit i dag. Anbefaler å ta en digital eller en med ukeindikator.
Denne testen er jo ikke helt hvit for der er det jo en tydelig strek? Eller er dette en du har tatt tidligere? :)

ImageUploadedByBV Forum1446977878.365158.jpg

Dette er av boots sine tester, tatt på morgenurin. Kom innen 10min. Etter 10min skal man ikke lese av disse testene.
Hva tror dere?

Aner ikke. Har PCOS så aldri hatt mensen naturlig eller noe. Men jeg begynner så vidt å blø nå, så vet ikke om jeg mister eller får mensen!

Jeg tror positiv :D Det er vel en grunn til at man ikke skal lese av utenfor tidsfristen hehe. Selv om det er vanskelig å la være! Gratulerer ^_^

Back
Topp