Jepp, det er veldig gjenkjenneligVel, mønstre?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, det er veldig gjenkjenneligVel, mønstre?![]()
Ja, da er hun høy. Tantejenta mi er også lang for alderen, blir snart 5.Hun er 108 cm, så ja.
Bruker størrelse 6 år i klær.
Hvor høy er hun?Ja, da er hun høy. Tantejenta mi er også lang for alderen, blir snart 5.
Han hadde visst røket ut i 2. runde. Vant første runde daDu får skryte litt her inne etterpå da ; )
Blir en tidlig kveld ihvertfall. Mini hoster litt også hører jeg men håper han får en god natt i natt etter 2 netter som har vært så som såJeg vil helst unngå forkjølelse fremovermen hvem vil ikke det..
God bedring i alle fall. Drikk masse og hvil så mye som mulig, så får du satse på at det snart gir seg
![]()
Tusen takkTror jeg står over den har netopp hatt den. God bedring til deg![]()
HihiHehehåper jeg slipper det da, for husfredens skyld
![]()
Nei takk, jeg står overHar blitt så skikkelig forkjølt:-/. Mistet stemmen og potte tett. Noen som har lyst på forkjølelsen av meg?
Hehe, hun er nok stor for alderen jaMan vet barnet sitt er stort nå mannen har henne med på åpen barnehage i dag og en av den ansatte spør hvilken klasse hun går i. Mannen svarer at hun blir 4 i desember og damen blir meget forskrekket...
Hun er 108 cmHehe, hun er nok stor for alderen ja
Hvor høy er hun?
Noe med hcg stiger etter MA :/ men så sa henne hun var over 9 uker og da kan man ikke se på hcg med en gang. Dumme kjerringDet går nok fintmen hva da hun ds?
Får håpe jeg slipper detJa, hvis det ikke blir bedre kan det jo hende du trenger antibiotika![]()
Tusen takkLykke til idag![]()
Hvor ligger den da? Er det nettbutikk ogsåMen det er til hun i magen.
De har Burberry på Fru Lyng også, og det pleien å ha mye nedsatt på januarsalget...
Tror jeg har nok sykdom selv :/Har blitt så skikkelig forkjølt:-/. Mistet stemmen og potte tett. Noen som har lyst på forkjølelsen av meg?
Det er santJepp, det er veldig gjenkjennelig
Så fin den varLyst på denne til snuppa![]()
![]()
Ble ikke for fant ikke men koset meg mens henne sov og når hun pekte etter hun våknet på ul og sa babyKos dere på shopping![]()
Det kommenterte mannen ogsåSå kjedeligmen du trenger den vel strengt tatt ikke i helgen
![]()
Nei, ikke så mye igjen nå.Så finer ikke lenge igjenn da
![]()