Har blitt så skikkelig forkjølt:-/. Mistet stemmen og potte tett. Noen som har lyst på forkjølelsen av meg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får skryte litt her inne etterpå da ; )Håper også det![]()
Du får skryte litt her inne etterpå da ; )Håper også det![]()
Nope, aldri hørt om! Høres godt ut daSosakjøtt, sosekjøtt, kjøtt i mørke? Oksekjøtt kokt nesten istykker i brun saus
Jeg vil helst unngå forkjølelse fremoverHar blitt så skikkelig forkjølt:-/. Mistet stemmen og potte tett. Noen som har lyst på forkjølelsen av meg?
Vel, mønstre?Hvordan klarte jeg å gjette det mon tro![]()
burberry, fant denne på miintoDen var fin! Hvor er den fra?
Så fin![]()
Men da må jeg reise meg og begynne på middagen (vel, hjelpe til)
20 pinner og vrangbord igjen.
Om ikke akkurat i dag, slik ungene tror, så er det i alle fall ikke så lenge igjen!
Oi, er hun lang?Man vet barnet sitt er stort nå mannen har henne med på åpen barnehage i dag og en av den ansatte spør hvilken klasse hun går i. Mannen svarer at hun blir 4 i desember og damen blir meget forskrekket...
Godt med lasagne og daEgentlig så skulle jeg si at jeg hører rykter om lasagneikke taco. Hahq
Den var fin altså. Hva er prislappen?burberry, fant denne på miinto
For mye,999Den var fin altså. Hva er prislappen?
Hei vi har hatt en fin dag i dag egentlig bare en rolig kosedagHei på dereHatt en fin dag så langt
? Planer for kvelden
?
Jada, greit å få den servertGodt med lasagne og da![]()
Jammen, en og annen tingen er jo lovFor mye,999![]()
Tror jeg står over den har netopp hatt den. God bedring til degHar blitt så skikkelig forkjølt:-/. Mistet stemmen og potte tett. Noen som har lyst på forkjølelsen av meg?
Hun er 108 cm, så ja.Oi, er hun lang?
Men det er til hun i magen.For mye,999![]()