Viktig detJa, måtte bare slå til på det
God seng må man ha![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Viktig detJa, måtte bare slå til på det
God seng må man ha![]()
spørs om vi får lån da jaJepp, fellesutgifter betales i tillegg til eventuelt lån![]()
Nei håper jeg virkelig ikke:/Det får vi satse på at han ikke har arvet![]()
Hehe...trening som er så gøy?!vel...jeg er nødt til å være litt heldig. er ikke så treningsglad egentlig![]()
Hei, hva gjør du på kjøkkenet i kveld?Ser jo ut som om det er liv her i kveld
jeg har en liten pause fra kjøkkentjenesten før jeg skal tilbake igjen, hva skjer?
Hehe, såpass! Vært så ivrig at du har spent hele kroppen i strikke arbeidet?Bah. Har strikket så hardt i kveld at jeg er sliten i hele kroppen...Skulle få ferdig sokkene til jenta mi, før hun skulle legge seg
![]()
Mmm, herlig.Det er det
Vis vedlegget 144529
Hehe, såpass! Vært så ivrig at du har spent hele kroppen i strikke arbeidet?Ble du ferdig da?
Ja, følte detHøres koselig og smart ut![]()
Du kan sikkert klare å lage det helt fint selvMmm, herlig.![]()
Jeg liker oppkalling, tuppa er oppkalt etter farmoren sin, og litt etter megYes, begge navnene hans er oppkalling![]()
Ble du ferdig da?Bah. Har strikket så hardt i kveld at jeg er sliten i hele kroppen...Skulle få ferdig sokkene til jenta mi, før hun skulle legge seg
![]()
Hvor mye betaler dere I husleie nå da?spørs om vi får lån da ja6400 ca i kostnader + lån
men lov å håpe da
![]()
Tror du? Jeg er virkelig håpløs på kjøkkenet .Du kan sikkert klare å lage det helt fint selv![]()
Haha! Såpass jaJeg pleier spenne alle musklene i kroppen når jeg skal gjøre slike "avslappende" hobbyer.Klarer ikke pusle puslespill uten å bli anspent engang.
Men ja, ble ferdig. Takken for det, var dog at hun "glemte" igjen sokkene på badegulvet rett etterpå.![]()
Ble du ferdig da?![]()
Haha! Såpass jadu går inn med alt du har, med andre ord!
![]()
Ikke langt unna heldigvisOops!!da håper jeg hun holder seg innafor
![]()
Det var jeg en gang i tiden ogsåTror du? Jeg er virkelig håpløs på kjøkkenet .