Hehe, ja vi får se!hahaha nææææh..tror jeg ikke...så tullete som hun er går jeg vaffal til termin![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, ja vi får se!hahaha nææææh..tror jeg ikke...så tullete som hun er går jeg vaffal til termin![]()
Ntttåå så søt<3Jaa! Den langhårete er bittelita og skjeløyd ♡
Fornavnet har vi bare fallt for og mellomnavnet oppkallingSpennende, er det oppkaling eller noe nytt?![]()
okeiVarierer, vi betaler 3 ganger I året. Men den summen der er jo det man betaler til sammen ila året![]()
Dt er det ikke dajaingen unnskylder for at vi skal si nei til fest hvertfall
![]()
Okhehe vel. jeg har kommet med en forklaring...sånn det er for meg iallefall![]()
Nei...for selvom hun tilsynelatende har sett ut til å ha dårlig tid er det bare lureriHehe, ja vi får se!Jeg tror ikke min har dårlig tid heller
Gikk du over med første?
Hvordan er dine maserier da liksomOkJeg blir i hvert fall ikke klok på det. For det som jeg i utgangspunktet tenker er maserier, funker likesom ikke det heller, for da har jeg hatt maserier fra uke 26-27 ca! Og det tror jeg nok ikke! Så for meg så går bare kynnere og maserier veldig over i hverandre.
Tuppa kalte henne Ingeborg før hun gikk å la seg, får se hva hun heter morgenNtttåå så søt<3
Kan feks sitte i sofaen på kvelden og få sammentrekninger som er ganske vonde, sånn murring i mage og rygg og med nedpress. Og så kommer dem gjerne på løpende bånd, og jeg takler ikke røre på meg når dem kommer. Må bare sitte stille og vente på at det skal gi seg.Hvordan er dine maserier da liksom?
OkeiFornavnet har vi bare fallt for og mellomnavnet oppkalling![]()
Jepp, fellesutgifter betales i tillegg til eventuelt lånokei+ det i månenden da?
hehe herligTuppa kalte henne Ingeborg før hun gikk å la seg, får se hva hun heter morgen![]()
Yes, begge navnene hans er oppkallingOkei
Er OJ oppkalt?![]()
Åhhhh nAmDet er det
Vis vedlegget 144529
Skjønner hva du mener...for det høres ut som det jeg beskrev egentlig...Kan feks sitte i sofaen på kvelden og få sammentrekninger som er ganske vonde, sånn murring i mage og rygg og med nedpress. Og så kommer dem gjerne på løpende bånd, og jeg takler ikke røre på meg når dem kommer. Må bare sitte stille og vente på at det skal gi seg.
Men så kan jeg og innimellom disse maseriene ha "vanlige" sammentrekninger som ikke er vonde, bare ubehagelig. Og det er jo kynnere!
Men jeg skjønner ikke at jeg liksom skal ha hatt maserier så inn i granskauen lenge før termin.. så må bare være kraftige kynnere da, kanskje.. og ikke maserier. Om du skjønte hva jeg mente nåog om det var kraftige kynnere jeg hadde uke 27, så kan det jo bare være det jeg har nå og, og ikke maserier. Ble litt innviklet dette her...
Høres koselig og smart utHehe, jeg tok en kjapp ryddings her nå også. Tente litt lys og skrudde ned lyset så ingen ser støvet og legger merke til det faktum at gulvene skulle vært vasket..
Det får vi satse på at han ikke har arvetTakk for det.
Håpe ikke han er som meg som barn. var mer syk enn frisk