Bare å gi opp?Frustert!!

Krösa Maja

Forumet er livet
Å blir gal!! Hadde virkelig tro på at jeg skulle klare å strikke verdens enkleste genser i følge min mor!
Jeg har sitte nå i to timer, brukt ett halvt nøste og er på stedet null!
Jeg får ikke til vrangbord:(
Jeg teller og teller, jeg vet til og med at jeg har fått vrang på vrang og rett på rett. Det blir ikke riktig, så jeg gjør jo noe helt galt!
Nå gir jeg opp!!
Jeg beundrer dere som får til å strikke!! :D Det er rene kunstverket å strikke:)
Jeg får holde meg til å se på:p

Jeg orker ikke prøve engang :p

Haha! Ja! Har ikke noe annet heller :p
Nå ligger det godt nede i kurven sin :D Strikking er for alle andre ;)
Ikke gi opp da! Det går så mye bedre hvis du tar vrangborden på settpinner og når det er ferdig strikker du over på rundpinne. Gjør du dette får du mye større glede av strikkingen ;)

Nille sine bambus settpinner er veldig gode å strikke med forresten :)

Ikke gi opp da! Det går så mye bedre hvis du tar vrangborden på settpinner og når det er ferdig strikker du over på rundpinne. Gjør du dette får du mye større glede av strikkingen ;)

Jeg får ikke til i det hele tatt, så i kveld har jeg vært sur :p hihi
Skjønner ikke hvordan jeg skulle ha strikket med fem pinner? Hvordan gjør man det da når man legger opp masker? Og blir det rett? Jeg prøver denne oppskriften :o
http://m.rachel.blogg.no/1408004664_strikkeprodjekt_baby_.html

Jeg får ikke til i det hele tatt, så i kveld har jeg vært sur :p hihi
Skjønner ikke hvordan jeg skulle ha strikket med fem pinner? Hvordan gjør man det da når man legger opp masker? Og blir det rett? Jeg prøver denne oppskriften :o
http://m.rachel.blogg.no/1408004664_strikkeprodjekt_baby_.html
Jeg kan se på oppskriften i morgen fra pc. Du strikker egentlig ikke med fem, du strikker med to, men fordeler maskene jevnt over fire pinner og bruker den femte til å strikke med. Det var nok dårlig forklart. Jeg skal begynne på et bein i morgen med vrangbord, kan vise deg hvordan jeg gjør det da :) Det som er fordelen med fire pinner er at man har kontroll på antall masker og rett/vrang. Man begynner alltid en pinne med rett for eksempel.

Forstår godt at du blir sur. Jeg er også sånn som blir det. Har to uferdige prosjekter i kurven min. De er to år gamle. Sier ikke mer om den saken :p

Skjønner deg godt jeg! Virker som alle strikker for tiden, men jeg klarer ikke å strikke ei lue en gang :P Så e får bare mamma til å strikke for meg ;)

Back
Topp