Takk han var veldig fornøydGratulerer til gubben![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk han var veldig fornøydGratulerer til gubben![]()
Så koselig daÅåjåxphxpjpr hilsen lille Nville prate hun og
![]()
Huff ja. Barnepass og greier..men holder på å sovne beggeKjenner til den![]()
Da håper jeg du ligger vannrett i sofa og slapper av?!Dette har vært en veldig, veldig lang dag og nå er jeg fryktelig sliten
Og så har skjønt at trikset er å grille det litt på slutten.Aah. Da kan jeg skjønne det. Men pinnekjøtt (et godt et) med masse kålrabistappe er namnam![]()
Så koselig da. Hvorfor er formenBestevenninnen min blir med på ul neste uke![]()
Ja det hadde vært deiligLure på hva som hadde skjedd med deg ja! Håper det roer seg snart da![]()
Nei, helt sant:O:O:O NÅ tuller du sant?![]()
Hehe. Høres kjent utHuff ja. Barnepass og greier..men holder på å sovne begge![]()
Huff da, lenge siden siste bæsj?Foreløpig greit humør noe småsutring. Men våken endaog venter atter en gang på bæsjen ..
Hehe typiskHehe. Høres kjent ut![]()
Nop.Da håper jeg du ligger vannrett i sofa og slapper av?!![]()
AkkuratHehe. Viktig å ha kontrollenom enn noe skjult
hihi

Det høres genialt enkelt utFantastisk gøyGreit med sofa etterpå i alle fall!
Her har vi selv nettopp sett Spiderman-filmen (den slo godt an). Da rulleteksten kom sa jeg; "hva tror du skal skje nå?"
"... pusse tenner.."
Så.. Nå er straks pysjen påkledt, før jeg skal hjelpe til med tannpuss
Kjekt når det er så enkelt![]()
En Suzuki??Vi fant den bilen vi så bilder av på finn
Å, ja, ganske slitsomt
Nei, det er i grunn raskt nokYes så vil i grunn ikke ha noe raskere. Redd jeg mister kontrollen![]()
Det høres genialt enkelt uthva er oppskriften på sånne barn?!
![]()
Jepp, den var akkurat det vi var på jakt etterEn Suzuki??ble dere fornøyd?
Fikk enda mer panikken her nå i sted..så en føde i bilen...hjelpesNei, det er i grunn raskt nok![]()