For oss eller barna?Er det leggetid nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For oss eller barna?Er det leggetid nå?
Det var trist å høre MusemorEn veldig nær tante av meg falt bort her om dagen![]()
Kl 18-20 er travel tid jaDet er alltid litt stille her på forumet mellom 18 og 20.Da legges alle barn i norges land.
![]()
Her er babyen lagt, og tanta legger vesla. Deilig med litt hjelp mens mannen er ute på jobb.![]()
Takk.HuffameienSå trist. Kondolerer .
Uventet?
Nettopp det det gjørJa... Kjedelig å vente, og det går utover de neste kundene ... :/
Ja, såklart er det trist.Takk.
Ikke uventet i det hele tatt.
Hun har vært syk lenge.
Men syns det er trist likevel
Hehe. Hverdagen må prioriteresIkke sant?!
Og verre skal det nok bli![]()
Det er santMindre stress for hanSlipper han å bruke så mye tid på å finne ut hva som matcher
De skal på treninger og bursdag mens jeg er borte.
Hei, heiLeeeeengeeeee siden jeg har vært innom generell skravle, men får titte innom og si heihåper alle har en fin kveld
![]()
Vet han setter pris på det, og da kan jeg skjule min kontrollDet er santflink mamma
![]()
Aah. Da kan jeg skjønne det. Men pinnekjøtt (et godt et) med masse kålrabistappe er namnamDet var nok noen naboer som ødela dette. Vi bodde i blokk og de hadde dette ofte , og jeg er ganske sikker på at lagde det på sau. Det stinket i oppgangen !
Men har lovet mannen å lage det, så da får jeg vel smake da![]()
Oi, det var mye!Hvordan gikk det på helsestasjonen? Selv har jeg hentet og sortert klærne som vi fikk av en venninne. Satt i to timer og bare sorterte og la det inn i kommoden. Jeg ble helt i ekstase, trodde virkelig ikke at vi kom til å få alt dette![]()
![]()
Gratulerer til gubbenDa har gubben bestått graderingen sin![]()
Kjenner til denBle ikke film likevel her...begge for trøtte![]()
Krysser fingre for hamMannen har glemt å be om fri til København tur :O huff og huff ... Han skal spørre i morgen. Har jo noen ferie dager til overshåper det :/
Hehe. Viktig å ha kontrollenVet han setter pris på det, og da kan jeg skjule min kontroll![]()