Skravletråd November

Lille N sover enda :O hun må vekkes om underkant av 30 min og må fortsette å vekke frem til 14:30 da har det gått 24 timer siden hun datt. Hun hoster helt sykt så får se om vi ikke drar til legen i morgen. Hosten har blitt verre. Deilig å bare ligge i sengen med henne halvveis sovende på meg :) ❤️
Høres herlig ut det da♡ Men god bedring til N :)

Tror lille U ikke er helt enig i min effektive plan i dag :P
Tiden jeg skulle bruke til å spise, skrive ferdig handlelisten, sminke meg og pakke inn en pakke jeg skal sende i posten da skulle han bare sitte på fanget.
Nå er kl 12 og vi skulle egentlig dra, og nå sovnet han..

Her sitter man og venter på at min mor skal våkne så vi kan hente klærne til den lille men begynner å bli utålmodig gitt.

Åååååå 43.000 på hcg i går :D jeg begynte seriøst å gråte for dette går bra, det skal gå bra :)

Da var det tid for første tematreff på helsestasjonen med tema "fødsel". Noen som har vært på noe slikt? :-)
Skal ha med meg bestevenninna mi siden kjæresten må jobbe.. Blir gøy å møte og bli kjent med andre gravide fra samme sted som meg :-)

Da var det tid for første tematreff på helsestasjonen med tema "fødsel". Noen som har vært på noe slikt? :)
Skal ha med meg bestevenninna mi siden kjæresten må jobbe.. Blir gøy å møte og bli kjent med andre gravide fra samme sted som meg :)

Nja, var på fødselsforbredende kurs over to dager med tema amming og fødsel, synes det var hyggelig men satte mest pris på informasjonen om amming. Jordmor serverte også frukt, juice, kaffe, te og annet snacks.

Da var det tid for første tematreff på helsestasjonen med tema "fødsel". Noen som har vært på noe slikt? :-)
Skal ha med meg bestevenninna mi siden kjæresten må jobbe.. Blir gøy å møte og bli kjent med andre gravide fra samme sted som meg :-)
Så gøy :)

Back
Topp