Kvalm

Fru_Barvik

Forelsket i forumet
Jeg er sikkert ikke den eneste - men herregud så utmattende det er. Det var ikke slik i mine to forrige svangerskap

Det er noe dritt..

Prøvd seaband?? Jeg tok det på for 2 dager siden og hadde null tro på det - men det funker.. nesten ikke kvalm når jeg har de på.. utrolig men sant, og jeg var griiiisedårlig før jeg tilslutt sa til meg selv at jeg får gi det tullegreiene en sjanse.... angrer på at jeg lå 3 uker uten å prøve det først nå ja... :p

Prøvd seaband?? Jeg tok det på for 2 dager siden og hadde null tro på det - men det funker.. nesten ikke kvalm når jeg har de på.. utrolig men sant, og jeg var griiiisedårlig før jeg tilslutt sa til meg selv at jeg får gi det tullegreiene en sjanse.... angrer på at jeg lå 3 uker uten å prøve det først nå ja... :p

Jeg har tenkt tanken - men nå er det bestemt - rett på apoteket

Jeg tester ut seabands for første gang i dag. Endelig kommet meg på apoteket (var helt nødt i går, måtte ha urinprøveglass :p ). Håper det hjelper, drittlei av å være kvalm! O.o

Har seaband her og. Har hatt dem på siden i går ettermiddag. Er enda litt kvalm, men føler de hjelper slik jeg kan fungere litt på jobb :)

Prøver også for første gang i dag! Er ikke så dårlig i dag som jeg var i går i utgangspunktet, men kanskje det hjelper! Tror det kommer av at jeg glemte folat i går..

Back
Topp