Intervall-søvn?

Thers

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Mailykke 2018
Jeg sover dårlig om nettene. Jeg sover maks 2,5 time om gangen før jeg våkner. Da må jeg justere alt, før jeg sover en ny intervall. I natt har jeg vært våken 5 ganger, og ikke fordi jeg må på do. Er så sliten på dagtid, for jeg kommer ikke inn i den dype søvnen på nstten, føles det ut som.

Flere som opplever det, eller som har noen gode råd?

Ja, det er visst normalt at søvnen bli sånn.
Slitsomt er det i hvertfall.

Det er vel for at kroppen vender seg til å våkne om nettene med bebi.. Jeg hadde det sånn en stund, men nå sover jeg rundt. Det er utrolig slitsomt når det står på. Håper det går over for deg også :)

Jeg har det sånn, og hatt det sånn siden uke 5, er 7+2 idag så håper at det snart blir bedre, har kjøpt gravid pute så jeg ligger bedre hvertfall. Våkner alltid før halv 7 og får ikke sovet igjen, men tidligere var det før 6 så har blitt litt bedre hvertfall, men må legge meg veldig tidlig for å få sovet nok, er slitsomt

Det er vel for at kroppen vender seg til å våkne om nettene med bebi.. Jeg hadde det sånn en stund, men nå sover jeg rundt. Det er utrolig slitsomt når det står på. Håper det går over for deg også :)
Det håper jeg og! Er på kurs i Bergen og har et kjempetett program i dag. Håper liksom det går seg til da! Trenger søvn om natten for å holde ut på dagtid. Kroppen har jo god tid til å vende seg til å våkne om natten. :)

Jeg har det sånn, og hatt det sånn siden uke 5, er 7+2 idag så håper at det snart blir bedre, har kjøpt gravid pute så jeg ligger bedre hvertfall. Våkner alltid før halv 7 og får ikke sovet igjen, men tidligere var det før 6 så har blitt litt bedre hvertfall, men må legge meg veldig tidlig for å få sovet nok, er slitsomt

Takk for tipset! Kanskje jeg skal investere i en sånn! Jeg er 7+3 i dag, og har hatt det slik i 5 dager. Trodde jeg var nervøs for kurset egentlig.. :P Men kurset er jo kjempegøy!

Sånn hadde jeg det med nr. 1, og da det gikk over måtte jeg opp for å tisse 3-4 ganger hver natt. Og etter fødsel måtte jeg opp og underholde babyen 3-4 ganger hver natt. Ble ikke bedre før han ble over et år, for da han sov hele natten var jeg så vant til å våkne hele tiden at jeg bare fortsatte med det :p

Back
Topp