Babyklister?

Typisk altså! Trodde dette skulle være gullnøkkelen dette forsøket :/
Ville ikke satt for mye lit til babyklister. Jeg har brukt det ved begge siste innsett. Perfekte embryo, men ingen graviditet. Men hvem vet, for alt jeg vet kan det jo funke på noen :) selv tror jeg nok det er andre ting som er avgjørende :)

Jeg har brukt babyklister i maaaange forsøk uten å bli gravid.
Den eneste gangen jeg faktiskble gravid (på fryseforsøk) tok jeg babyklister sporadisk.

Jeg tror desverre ikke babyklisteret var grunnen til at jeg ble gravid, men det skader jo ikke å prøve, og det kan godt være at babyklister er svaret/kan hjelpe for noen av oss :)

Forresten veldig synd at vi ikke kan bestille vitaminer og slikt fra utlandet lenger! :(

Går det å bestille igjen nå? Leste at de nye reglene med at man kan bestille vitaminer fra utlandet ikke gjaldt homeopatiske midler..

Hurra og takk for link!! Jeg har jo så stor tro på babyklister at jeg faktisk hadde tenkt til å dra til Danmark for å kjøpe det, så nå ble jeg glad:-)
Bra politikerne kom til fornuften!! :D

Har to innsett med babyklister og to uten. Ble gravid (mistet) første gangen og negativt andre gangen på babyklister. De to innsettingene uten babyklister har jeg også blitt gravid (mistet).
Kommer nok ikke til å bruke babyklister neste forsøk. Får hvite blemmer i munnen av babyklister. Sett andre også som har vrt plaget med det.

Jeg hørte om babyklister bestilte det fra Danmark å har forsatt ikke kommet så blitt stoppet eller noe tror jeg så lurer veldig på om pengene kommer i retur....beste man kan er vel å dra til Danmark å kjøp det der å ta det med seg hjem til Norge selv .....

Back
Topp