Hehe, litt kanskjeHææ?!måtte vi lære noe også?!
Jada, masse god info fikk vi![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, litt kanskjeHææ?!måtte vi lære noe også?!
Jada, masse god info fikk vi![]()
Huff, håper du har fått spist nå, og føler deg litt bedre![]()
3-4 ganger i måneden er jo bra!Nei, bor i samme byMen desverre strekker ikke tiden til, til å besøke så ofte som ønsket. Men ser hverandre stort sett 3-4 ganger i mnd. Er liksom så mange i familien man skal ha tid å besøke, og da blir det ofte ikke tid til mer enn det..
Håper det gikk fintMornmorn, her sitter man på legekontoret og skal bli sittende i to timer grunnet glukosebelastning.... Føler meg mildt sakt svimmel og øren.
Hva skjuler det seg i pakkene?Føler meg veldig mye bedre, min mor spanderte en god frokost/Lunsj og jeg fikk pakke i dagKlør etter å åpne de men skal vente til min mann kommer hjem.
![]()
Ja jobber til kl 20 idagHei på deg.
Jobb i dag?
Det er braFøler meg veldig mye bedre, min mor spanderte en god frokost/Lunsj og jeg fikk pakke i dagKlør etter å åpne de men skal vente til min mann kommer hjem.
![]()
Hva skjuler det seg i pakkene?
Gleder meg veldig og ja det er utrolig vanskelig og la vær, er vel derfor jeg distraherer megselv med grove vaflerDet er bra
Oi, Så mye spennendeså flink du er som venter, det hadde no ikke jeg klart haha
![]()
Bursdag og julaften på én gangLitt av verdt men det jeg husker i farta: Strømpebukse i ull, lekegrind, stellematte, badestol med balje, speil og solskjerm til bil, uro med stativ, madrass til lekegrind og seng og et teppe.
Halsbrann er skikkelig kjedelig. Jeg måtte sove sittende støtt og stadig:/Jeg vil sove!!! Og ikke ha halsbrann![]()
Lenge til?![]()
Når skal du?![]()
Fått hvilt deg noe?Hjemme igjen, tid for litt lunsj og en hvil kanskje. Ikke så trøtt lenger, men trenger det trolig.
Ja jeg sov i to timer jeg ;-)Da får du prøve å legge deg litt nedpå
Helt klartBursdag og julaften på én gang![]()
Hva mener du???Side 2![]()