Gjør han helt sikkertJa, tror han blir fornøyd med det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør han helt sikkertJa, tror han blir fornøyd med det![]()
Alt fint på kontrollHvordan gikk det på kontroll?
Egentlig ikke:-O. Da jeg gikk gravid og første ukene etter fødsel var jeg utrolig lettrørt men ellers vil jeg ikke si jeg er lettrørt av meg:-/Hehe, ikke det nei!Er du bare veldig lettrørt da? Eller blitt det etter du ble mamma kanskje?
Sant detJa, må det... Men denne må jo kunne kjøres i mellomtia![]()
Ikke verst å ha egen liste i så ung alderHahalille F har den der sovesangen på spotify-lista si
![]()
Ja nå er jeg hjemme igjenHar du kommet hjem igjen ?![]()
Hva skal vi prate om da??Prat litt med meg da![]()
Litt langt å reise da! Du får ta ferie hjemme, og kjøre over til dåpen da? Slå to fluer i ett smekk?Bedt i dåp i gøteborg...hmm..i jan...
Lille blir litt til i magen?Alt fint på kontroll![]()
Når du kommer sørfra er nordlandsporten over E6.
På den er det noen pastell farget mønster.
Det symboliserer nordlyset
Syns bare det var litt tidligLitt langt å reise da! Du får ta ferie hjemme, og kjøre over til dåpen da? Slå to fluer i ett smekk?
Hun gjør visst detLille blir litt til i magen?
Ja, kan kanskje bli litt heftig!! Ser den!Syns bare det var litt tidlig![]()
Og derfor mener jeg det riktige ville være å ha en bart på baksiden som man ser når man kjører inn i TrøndelagÅh.. Kjørt der mange gang, men aldri tenkt over at det skulle være nordlyset![]()
Og derfor mener jeg det riktige ville være å ha en bart på baksiden som man ser når man kjører inn i Trøndelag![]()
Tydeligvis må han bare begynne å like detNope! Han får bare være muggen - for nordlandsdialekt må han bare venne seg på..