M
Moderator Stina
Guest
Tante sovnet stille inn i natt![]()
Kondolerer <3 Så trist
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tante sovnet stille inn i natt![]()
Har ikke fått noe skikkelig rutine på den der legginga enda vi... Her sov han fra 17,30-19,30 igår... Sov nesten ingenting på dagen :/
Idag er badedag her og, kanskje det hjelper
Ja, 3mnd kontroll imorgen![]()
Vi hadde skikkelig gode rutiner. Kveld klokken 19. Hver dag. Men så plutselig endra hun på detså ble til kveld klokken 20-21. Men prøver å få det tilbake til senest 20. 19 er nok i tidligste laget.
Håper badinga får han til å sove godt da![]()
Okei. Der har jeg aldri bestilt før.På fotoknudsen![]()
Hehe. Men da blir det 5 mnd bilde istedenfor 6 mndHan ønsker seg vel bilde til jul da
Ja, håper det!![]()
Okei. Der har jeg aldri bestilt før.
Et vanlige. Strikke, styre med snuppa, skravle, og lage middag til mannen kommer hjemGod formiddag damer <3
Hva er planene deres for i dag? Skravle?![]()
Det høres jo veldig bra utHar brukt dem i mange år jeg, så har tusenvis av bilder lagra i minnebanken min derså da holder jeg meg til dem. De har ofte gode tilbud og
![]()
Har bestilt selv mange ganger hos fotoknudsen. KnallfornøydOkei. Der har jeg aldri bestilt før.
Hehe. Men da blir det 5 mnd bilde istedenfor 6 mnd![]()
Han er jo 75 nå, så satser på at aldersgenene i familien slår til og han blir langt over 90![]()
Har bestilt selv mange ganger hos fotoknudsen. Knallfornøydprøvd flere andre, men liker de best. Nfoto var ikke bra
![]()
Det høres jo veldig bra ut
Har brukt optimalprint her og vært fornøyd der også![]()
Ja. De skled iallefall ut når gubben ble plaga med ryggen og ble sykemeldt i 10 dager. Da ble jeg både far og mor i huset, og rutiner.. hva var det igjen da?Typisk det når man har fått det tilJa, hadde håpt på å få til kveld i 19-20 tia fast, men han vil visst ikke det selv
![]()
JaJa, blir jo en mnd på forskudd isåfall
Ja, får håpe det! Er jo gode aldersgener det!![]()
Ja. De skled iallefall ut når gubben ble plaga med ryggen og ble sykemeldt i 10 dager. Da ble jeg både far og mor i huset, og rutiner.. hva var det igjen da?![]()
Jatenkte vi skulle ta noen familiebilder i samme slengen og føler meg ikke fotografklar før jul
![]()
Jeg får sjekke dem ut daHar bestilt selv mange ganger hos fotoknudsen. Knallfornøydprøvd flere andre, men liker de best. Nfoto var ikke bra
![]()
Ramla over noen andre med tilbud og tenkte hvorfor ikke. Dårlig kvalitet og lang levering hos flere andreAldri prøvd noen andre jeg![]()