Skravletråd November

Har ikke fått noe skikkelig rutine på den der legginga enda vi... Her sov han fra 17,30-19,30 igår... Sov nesten ingenting på dagen :/
Idag er badedag her og, kanskje det hjelper :)
Ja, 3mnd kontroll imorgen :)

Vi hadde skikkelig gode rutiner. Kveld klokken 19. Hver dag. Men så plutselig endra hun på det :p så ble til kveld klokken 20-21. Men prøver å få det tilbake til senest 20. 19 er nok i tidligste laget.

Håper badinga får han til å sove godt da ;)

God formiddag damer <3

Hva er planene deres for i dag? Skravle? :)

Vi hadde skikkelig gode rutiner. Kveld klokken 19. Hver dag. Men så plutselig endra hun på det :p så ble til kveld klokken 20-21. Men prøver å få det tilbake til senest 20. 19 er nok i tidligste laget.

Håper badinga får han til å sove godt da ;)

Typisk det når man har fått det til :p Ja, hadde håpt på å få til kveld i 19-20 tia fast, men han vil visst ikke det selv :p

Har brukt dem i mange år jeg, så har tusenvis av bilder lagra i minnebanken min der :p så da holder jeg meg til dem. De har ofte gode tilbud og :)
Det høres jo veldig bra ut :)
Har brukt optimalprint her og vært fornøyd der også :)

Hehe. Men da blir det 5 mnd bilde istedenfor 6 mnd :p
Han er jo 75 nå, så satser på at aldersgenene i familien slår til og han blir langt over 90 ;)

Ja, blir jo en mnd på forskudd isåfall :p
Ja, får håpe det! Er jo gode aldersgener det! ;)

Typisk det når man har fått det til :p Ja, hadde håpt på å få til kveld i 19-20 tia fast, men han vil visst ikke det selv :p
Ja. De skled iallefall ut når gubben ble plaga med ryggen og ble sykemeldt i 10 dager. Da ble jeg både far og mor i huset, og rutiner.. hva var det igjen da?:p

Ja. De skled iallefall ut når gubben ble plaga med ryggen og ble sykemeldt i 10 dager. Da ble jeg både far og mor i huset, og rutiner.. hva var det igjen da?:p

Hehe, huffda :p
Jaja, rutinene skal jo endres mange flere ganger fremover tenker jeg :)

Back
Topp