Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godt å høre, og gratulerer så mye!Det tok under 1 minutt og var litt ubehagelig bare. Som en celleprøve. Jeg tok dette før dette forsøket og er nå gravid 11+0![]()
Så det funket veldig godt for meg. Dette var vårt 4. innsett
![]()
Det var jeg som foreslo det for legenSå godt å høre, og gratulerer så mye!Jeg har hatt to innsett så langt, et med ett egg, og et med to egg. Alle eggene jeg har fått satt inn har vært perfekte, så,enten har jeg veldig uflaks, eller så trenger de litt ekstra hjelp for å feste seg. Var det du selv som foreslo det, eller legen din?
Hvor var det du fikk gjort det Starbucks? Tipper det er umulig å få Riksen til å gjøre det...Det var jeg som foreslo det for legenHan var ikke helt med i starten, men siden dette ble uttak nummer 5 og innsett nr 4 så skjønte han at jeg begynte å bli sliten og lei av dette. Så da fikk jeg det før jeg startet med spray på neste forsøk.
På Fertilitetssenteret i OsloHvor var det du fikk gjort det Starbucks? Tipper det er umulig å få Riksen til å gjøre det...
Tro om det er mulig å få de til bare å gjøre det før vårt neste forsøk selv om vi ikke bruker dem.. Håper det!På Fertilitetssenteret i Oslo![]()
Det er jo lov å høre!Tro om det er mulig å få de til bare å gjøre det før vårt neste forsøk selv om vi ikke bruker dem.. Håper det!