Ivf etter MA...

*Gracie*

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Endelig var vi blitt gravide etter 3 ivf forsøk, men gleden endte i dag da vi på ultralyd fikk beskjeden om at fosteret hadde sluttet å vokse rundt uke 6, skulle egentlig vært 8+3 i dag :(

Så da ble det satt igang medisinsk abort.... Hvordan fungerer det med nytt forsøk etter MA? Hvor lenge må vi vente?

Huff har så vondt av deg! :( :( Jeg har vært igjennom akkurat det samme 3 ganger på rad nå. De to første gangene fikk jeg en haug cytotec uten at den funket som den skulle. Jeg blødde mye, men hadde likevel rester og endt i utskrapning. Nå denne gangen gikk de rett på utskrapning. Tidligere så har jeg fått mensen igjen etter 5-6 uker. Jeg gikk rett på nytt forsøk på første mens etter utskrapning (privat forsøk). Det er er det eneste forsøket jeg fikk negativt på. Nå er jeg offentlig og der må jeg ha en mens etter utskrapningen, så her blir det nytt forsøk i Januar.

Ta gjerne kontakt på melding om du lurer på noe.

Stor klem til deg og lykke til <3

Huff har så vondt av deg! :( :( Jeg har vært igjennom akkurat det samme 3 ganger på rad nå. De to første gangene fikk jeg en haug cytotec uten at den funket som den skulle. Jeg blødde mye, men hadde likevel rester og endt i utskrapning. Nå denne gangen gikk de rett på utskrapning. Tidligere så har jeg fått mensen igjen etter 5-6 uker. Jeg gikk rett på nytt forsøk på første mens etter utskrapning (privat forsøk). Det er er det eneste forsøket jeg fikk negativt på. Nå er jeg offentlig og der må jeg ha en mens etter utskrapningen, så her blir det nytt forsøk i Januar.

Ta gjerne kontakt på melding om du lurer på noe.

Stor klem til deg og lykke til <3

Takk så mye ❤️ kan nok godt hende jeg tar kontakt på melding en dag ja, godt å kunne snakke med andre i samme situasjon og som er på samme vei som oss selv :)

Har er så inderlig håp om at det klaffer raskt igjen etter dette så vil det kanskje bli enklere å takle situasjonen enn om man kommer til termin dato f.eks uten ny spire.....

Takk så mye ❤️ kan nok godt hende jeg tar kontakt på melding en dag ja, godt å kunne snakke med andre i samme situasjon og som er på samme vei som oss selv :)

Har er så inderlig håp om at det klaffer raskt igjen etter dette så vil det kanskje bli enklere å takle situasjonen enn om man kommer til termin dato f.eks uten ny spire.....
Vi opplevde akkurat det samme som deg. Ble gravid men på ul i uke 7 fant de ut at fosteret hadde sluttet å vokse i uke 6. Jeg blødde i 3 uker, og fiks mensen etter 6 uker. MA 22 mai, TR 13 juli. En syklus pause, så nytt forsøk etter det.

Jeg hadde også en MA i begynnelsen av sommeren. Fant ut i uke 10, fosteret sluttet å vokse i uke 7-8.
Jeg fikk mensen etter 5-6 uker, så ventet jeg en syklus før jeg startet opp igjen, går privat. Var vårt valg å vente en syklus, trengte en pause.
Lykke til de neste dagene, det er ganske så kjipt å gå gjennom det du gjør nå, jeg tenker fortsatt på det... Varme tanker til deg:Heartred

Back
Topp