Ovitrellen og nedgang

drømmeren84

Gift med forumet
Hvor lang tid tok det før dere så nedgang på g tester etter ovitrelle?
Jeg tok ovitrelle for 7 dager siden og den skal jo være ute av kroppen etter ca 10 dager... Men jeg ser ingen forskjell på de 3 siste dagene jeg har testet. Ingen nedgang.. og alle er tatt likt, på morgenen...
Skal den bare brått forsvinne ut av kroppen ? så jeg går fra to relativt sterke streker til helt negativ en av de nærmeste dagene ?

Har så lyst til at den skal bli negativ mååå nååååå, så jeg kan etterhvert teste for å se om 1. Forsøk Ble vellykket :):)

Må også spørre mens jeg allerede har en tråd nå, jeg har de 2 siste dagene vært plaget med skikkelig luft i magen :( og diaré på morgen og formiddagen og motsatt følelse igjen på kvelden...

Så på innholdsfortegnelse til crinone og der stod ingen av disse symptomene. .. så kan ovitrelle gi luft i magen og dette andre? ?

Må også spørre mens jeg allerede har en tråd nå, jeg har de 2 siste dagene vært plaget med skikkelig luft i magen :( og diaré på morgen og formiddagen og motsatt følelse igjen på kvelden...

Så på innholdsfortegnelse til crinone og der stod ingen av disse symptomene. .. så kan ovitrelle gi luft i magen og dette andre? ?

Jeg hadde masse luft i magen etter uttaket. Det varte noen dager.

Jeg hadde masse luft i magen etter uttaket. Det varte noen dager.

Uttaket mitt var på onsdag og disse luftgreiene kom i helgen så det har ingen sammenheng :p

Min test var så og si helt negativ etter ovitrelle etter 9 dager. Men den ble gradvis svakere da. Så tydelig nedgang for hver dag, og jeg testet daglig;)

Min test var så og si helt negativ etter ovitrelle etter 9 dager. Men den ble gradvis svakere da. Så tydelig nedgang for hver dag, og jeg testet daglig;)

Hehe, ble nesten litt bekymret for at det bare er meg som tester daglig med Ovitrelle Hahaha :)
Har testet hver morgen nå siden fredag og streken er like sterk enda ... ingen tegn til nedgang og er 7 dager siden ovitrellen ble satt nå...
Så skal godt gjøres å få den negativ innen 3 dager føler jeg :p
Og før jeg får negativ test så kan jeg liksom ikke starte med den virkelige spennende testingen :p

Det kan ovitrelle gi ja :)

Det kan ovitrelle gi ja :)

Aha :)
Men nå er den på vei ut, antar jeg får blenda imorgen, 10 dager siden jeg tok den da :)
Er ikke noe bedre da haha :p

Her har jeg brukt 14 dager på å få den ut av kroppen :)

Står 10 dager på pakken... ?og etter å ha sett hvor mye svakere dagens var , i forhold til alle de andre, så tror jeg nok den blir som jeg håper imorgen haha :p
Men det finner jeg ut uansett haha :p

Men tok du bare 1 sprøyte ? Og har du testet daglig for å se på nedgangen og være sikker på at det er den... og ikke noe annet på gang ;)?

Back
Topp