Boblefrua
Forumet er livet
Jeg har skjønt her inne at det er veldig populært:O pappa er grøtelsker så det har vi hatt fast hver lørdag da jeg var mindre![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har skjønt her inne at det er veldig populært:O pappa er grøtelsker så det har vi hatt fast hver lørdag da jeg var mindre![]()
Nå ble man ikke noe særlig nysgjerrigSå braadele et med oss på skjult?
![]()
HeheNå ble man ikke noe særlig nysgjerrig![]()
Ja, det er nok detJeg har skjønt her inne at det er veldig populært![]()
Høres herlig utSå deilig! Alt fint her. Har tatt en storhandel, frem til torsdag i allefall
Mannen har fri og jeg gleder meg til å være sammen med hele familien i dag![]()
Å nei så kjiptJeg er hjemme.
Vel. Utenfor.
Det er ingen nøkler i veska mi, eller jakkelommene. Venter bare på bekreftelse fra en kollega på at de ligger på kontoret før jeg snur...
God ettermiddagGod dag, god dag
Vi har visst sløvedag idag og vi![]()
Nettopp kommet fra jobb, hentet barn, spise middag og avgårde til KristiansandFør i dag hadde jeg vært til legen med OJ, levert i barnehagen og handlet.
Nå ikke stort. Snart begynne på middag.
Der d?=)
Åhh skal i Kr. sand da?Nettopp kommet fra jobb, hentet barn, spise middag og avgårde til Kristiansand![]()
Det var drepen for bekkenet å kjøre frem og tilbake og fem igjen....Å nei så kjipt![]()
Så kjedeligJeg er hjemme.
Vel. Utenfor.
Det er ingen nøkler i veska mi, eller jakkelommene. Venter bare på bekreftelse fra en kollega på at de ligger på kontoret før jeg snur...
Høres ut som en deilig jobbmandagTrodde denne mandagen skulle bli helt forferdelig da jeg sto opp idag til melding om sykdom på jobb. Det viste seg å bli en rolig og fin dag, og jeg kunne til og med gå en time tidligere fra jobb. Sånne mandager liker jeg!![]()
Er det hovedsakelig styrketrening? Vurdert å være med på det her flere gangerGod kveldhar akkurat kommet hjem fra trilletur, så er det snart bodypump
![]()
Så flink du erGod kveldhar akkurat kommet hjem fra trilletur, så er det snart bodypump
![]()
Helt ok mandagGod ettermiddag Ladys!
Hatt en fin mandag?
Smakte veldig godt i alle fallSer dentror vi må ha det på lørdag som kommer. Fikk lyst på det
![]()