Bestemt dere for navn?

Haha! Er litt samme her. Snakker generelt lite om det som skjer når babyen er født. Han føler nok det er evigheter til. Litt annet tidsperspektiv tror jeg :p. Jeg sa her om dagen "babyen hikker sånn". Han skjønte ikke noe. "Kjenner du det? Er han ikke bare ti cm lang eller noe?"

Yepp! Tok fram målebånd for å vise han, og jaggu ble det ikke store øyne på han. Hehehe :D

Haha de er søte! Det er tydelig at det er vanskelig å sette seg inn i det som skjer i magen! Skjønner de godt da, det er jo ikke de som går rundt med en liten en som har turnoppvisninger og bruker blæra som fotball :p
 
Vi har vel egentlig ikke snakket om det, annet enn "også nå hun ha et navn", og jeg aner ikke. Men vi blir nok enige
 
Vi fant endelig et navn vi begge likte :D men ønsker å ha et par alternativer. Så det er bare å tenke videre!!
 
Vi har ett guttenavn og ett jentenavn vi begge liker!! Jeg trenger fortsatt noen alternativer i tilfellet babyen ikke passer til å hete de navna vi har valgt ut!! :D

Det er en utrolig vanskelig prosess, vi har funnet ut at vi har veldig ulik smak på navn!!
 
Vi har ett guttenavn og ett jentenavn vi begge liker!! Jeg trenger fortsatt noen alternativer i tilfellet babyen ikke passer til å hete de navna vi har valgt ut!! :D

Det er en utrolig vanskelig prosess, vi har funnet ut at vi har veldig ulik smak på navn!!
Det er ganske vanskelig ja!! Opplever at jeg synes et navn er rart eller bare ikke passer fordi jeg vet av noen/kjenner noen med navnet, også skjer det samme med mannen når jeg finner er navn jeg liker. Også skal det passe litt med det andre barnet vårt sitt navn, også skal det kunne sies på engelsk uten at det høres veldig rart ut.. :p mange kriterier gitt!!

Siden dere har et jente og et guttenavn så antar jeg dere ikke vet kjønn?
 
Det er ganske vanskelig ja!! Opplever at jeg synes et navn er rart eller bare ikke passer fordi jeg vet av noen/kjenner noen med navnet, også skjer det samme med mannen når jeg finner er navn jeg liker. Også skal det passe litt med det andre barnet vårt sitt navn, også skal det kunne sies på engelsk uten at det høres veldig rart ut.. :p mange kriterier gitt!!

Siden dere har et jente og et guttenavn så antar jeg dere ikke vet kjønn?

Vi vet ikke kjønnet nei! Har lyst at det skal være en overraskelse! :D <3
Men merker det er vanskelig å la være å spørre på ultralydene. Kjenner også veldig på nysgjerrigheten når jeg går innom butikker med babyklær..

Hehe.. Det er rart med det.. Vi holder også på sånn!! "Nei, det heter datteren til kusinen til mamma", "kompisen min sin sønn heter det"
Osv.. Vi ønsker også å ha et navn som ikke er "brukt" blant de nærmeste!!

I tillegg har vi en internasjonal familie, så vi har samme utfordring. Navnene må kunne uttales på engelsk, uten at det høres for dumt ut!! :p

Det skakke være lett... :p :p
 
Det var veldig enkelt for oss, I øyeblikket Gubben satte beinet utenfor legekontoret etter ultralyden klapp navnet bare ut av munnen på han, eneste vi var litt uenig i var om vi skulle ha to eller et navn, men det ble to, da vi har en tradisjon å ha to (eller flere) navn i familien vår. ;)
 
Back
Topp