Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hjelpe meg.Jeg fødte i mai sist og da var det helt kaos. Var kø inn på føderommene, var en etter meg som ikke engang fikk kommer inn på et føderom og fødte på venterommet stakkars.
Jeg fødte i mai sist og da var det helt kaos. Var kø inn på føderommene, var en etter meg som ikke engang fikk kommer inn på et føderom og fødte på venterommet stakkars.
Oisann! Jeg har egentlig tenkt fødeloftet, har hørt mange er veldig fornøyde der. Hvordan går man egentlig fram for å få føde der? Bare sier man det når man møter opp med rier? Eller må man søke? Får gruble litt mer på det da, men syns badekarføding virker så ålreit.Fødte i september og da var der ganske travelt på fødeloftet. endte med å ligge alene i mange timer og syns det var ganske fælt! Dro i snora og måtte vente en time på at det skulle komme noen. Bestemte meg for epidural nesten ene og alene for å komme ned på fødeavdelingen hvor jeg kunne få litt oppfølging!
Oisann! Jeg har egentlig tenkt fødeloftet, har hørt mange er veldig fornøyde der. Hvordan går man egentlig fram for å få føde der? Bare sier man det når man møter opp med rier? Eller må man søke? Får gruble litt mer på det da, men syns badekarføding virker så ålreit.
Aha, så greitMed mindre du har et risikosvangerskap så blir du sendt opp uansettville også ha vannfødsel forrige gang, men ble så varm så måtte barr ut hehe. Men den lindrende effekten var overraskende god!
Ja tror det er badekar på alle utenom 2 så gode oddsAha, så greitTakk for info! Da vil jeg i alle fall gi det en sjanse! Håper på ledige badekar
![]()