Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi mangler bare madrass til vuggen og noe småtteri til stelleplassen. Deilig å ha i orden!
Jeg stresser merkelig lite. Men det kan komme av at jeg bor i by med folk rundt som kan trå til hvis det skulle bli stress. Får liksom tak i det man tenger.
Men jeg har også en del fra før. Vugge, understell til vogn (har kjøpt bag), stellematte, bilstol. Så da har jeg sydd nest, fått litt babytøy i str 50 og 56.
Det jeg tenker at jeg må kjøpe er et par flasker, noen gulpekluter, vaskekluter, håndkle, stellesaker, smokker, hmmm...
Merker jeg kanskje har tenkt lite på hva jeg mangler kanskje? Kommer sikkert på litt etter hvert. Men sånne småting er lett å få tak i heldigvisSå lenge de største tingene er på plass.
Husker det var veldig gøy å handle vogn og vugge og sånt første gangenVeldig stas å gjøre sånne innkjøp! Så kos dere med det!! Det er bare første gang første gang
![]()
Føler ikke vi mangler så mye, men må bare sortere/vaske/gjøre klart.
Vi trenger noen få ting til, men vil ønske oss litt til jul, f.eks pyjamas og omslagsbodyer i ull, babycall, bilspeil, noen dynetrekk ekstra, og babynest. Ellers er det vel bare bleier som mangler![]()
Hehe ja kjenner igjen denJa vi har en liten liste vi også, svigermor ble litt snurt når vi ikke ville vente med alt av babyting til etter jul så her har vi laget en liten liste av både smått og litt stort som man gjerne kan vente med. Som da babycall, ergobaby og litt mindre ting.
Her er alt handlet inn og er på plassmangler å montere sammen kommoder, seng og vugge. Kommodene setter jeg sammen snart og seng og vugge for gubben ordne når baby er født
![]()
Alt av klær har vi fra våre 2 tidligere.Har enda ikke fått kommet helt i orden så det skal vi nyte, rydde inn i kommoder, montere seng og lekegrind osv. Men kjenner jeg har skikkelig lyst å fått tak i alt av klær snart. (Skal arve og får alt i 50-62 i slutten av desember .
Alt av klær har vi fra våre 2 tidligere.
Gleder meg helt vilt til å vaske, brette å legge de i kommodene
Men må vente litt til ihvertfall. Men håpet er å få ordnet det før jul slik at jeg slipper å tenke på det rett før termin
Gleder meg til alt er i orden og satt opp. Det skal bli deilig det :-D
Blir stressa av alle dere som er mer eller mindre ferdighar igjen en del småting, klær og bilstol. Lekegrind må vi ha men må finne ut hvordan vi skal gjøre det i praksis først...
Vi skal ut å handle med liste i morgen. Så håper vi blir ferdige da. Hadde vært deilig i være ferdig før julestresset begynner. Skal på ul i november og desember også. Så blir nok å finne på fremovet