Godt å være ferdig.

Luxx

Glad i forumet
Føler jeg må få lov å skryte litt, utrolig godt å være ferdig med innkjøp av ting. Spart opp til 12000 på denne ukens tilbud og mangler kun noe klær:) I tillegg fikk vi unnet oss en bedre lekegrind med madrass, flaskevarmer, flaske sterilisator. Flere som er så og si ferdig?

Vi mangler bare madrass til vuggen og noe småtteri til stelleplassen. Deilig å ha i orden!

Vi mangler bare madrass til vuggen og noe småtteri til stelleplassen. Deilig å ha i orden!

Har enda god tid til termin som er i slutten av Januar men med julen så nær så er det greit å være ferdig. Vil ikke risikere at noe blir borte i posten eller at pakker er uker sen i jule rushet :) Kjente jeg begynte å uroe meg så utrolig godt å være ferdig, for ikke å snakke om den fantastiske tilbudstråden her inne og gode råd :) Da kan man fokusere på julegaver, blir vel noe enkelt i år som å lage hjemmelaget karameller og fox i massevis.

Fikk tak i det meste på onsdag av de "dyreste" tingene så nå gjenstår igrunn stellebord og div småtterier ;)

Nesten ferdig!
Mangler babygym,
Ammepute,
Nesesuger,
Saltvannsdråper,
Badebalje,
Neglesaks,
Bilspeil,
Solskjerm til bil
Og babycall!
Evt et stellebrett til soverommet
Og musikkuro :)

Jeg stresser merkelig lite. Men det kan komme av at jeg bor i by med folk rundt som kan trå til hvis det skulle bli stress. Får liksom tak i det man tenger.

Men jeg har også en del fra før. Vugge, understell til vogn (har kjøpt bag), stellematte, bilstol. Så da har jeg sydd nest, fått litt babytøy i str 50 og 56.
Det jeg tenker at jeg må kjøpe er et par flasker, noen gulpekluter, vaskekluter, håndkle, stellesaker, smokker, hmmm...
Merker jeg kanskje har tenkt lite på hva jeg mangler kanskje? Kommer sikkert på litt etter hvert. Men sånne småting er lett å få tak i heldigvis:) Så lenge de største tingene er på plass. :)

Husker det var veldig gøy å handle vogn og vugge og sånt første gangen:) Veldig stas å gjøre sånne innkjøp! Så kos dere med det!! Det er bare første gang første gang ;)

Føler ikke vi mangler så mye, men må bare sortere/vaske/gjøre klart.
Vi trenger noen få ting til, men vil ønske oss litt til jul, f.eks pyjamas og omslagsbodyer i ull, babycall, bilspeil, noen dynetrekk ekstra, og babynest. Ellers er det vel bare bleier som mangler :)

Jeg stresser merkelig lite. Men det kan komme av at jeg bor i by med folk rundt som kan trå til hvis det skulle bli stress. Får liksom tak i det man tenger.

Men jeg har også en del fra før. Vugge, understell til vogn (har kjøpt bag), stellematte, bilstol. Så da har jeg sydd nest, fått litt babytøy i str 50 og 56.
Det jeg tenker at jeg må kjøpe er et par flasker, noen gulpekluter, vaskekluter, håndkle, stellesaker, smokker, hmmm...
Merker jeg kanskje har tenkt lite på hva jeg mangler kanskje? Kommer sikkert på litt etter hvert. Men sånne småting er lett å få tak i heldigvis:) Så lenge de største tingene er på plass. :)

Husker det var veldig gøy å handle vogn og vugge og sånt første gangen:) Veldig stas å gjøre sånne innkjøp! Så kos dere med det!! Det er bare første gang første gang ;)

ja her måtte alt bestillest på nett, her jeg bor er det ikke en eneste babybutikk, og skal man ha sjanse til å finne no er nermeste by 2 timer unna. (Og de er da heller ikke no rimelig i pris og man kan ende opp å betale det dobbelte. Må si jeg saver Oslo litt sånn )

Ja her har vi hatt en mega liste og kunne puste lettet ut når vi strøk det meste etter som vi fikk tak i.

Føler ikke vi mangler så mye, men må bare sortere/vaske/gjøre klart.
Vi trenger noen få ting til, men vil ønske oss litt til jul, f.eks pyjamas og omslagsbodyer i ull, babycall, bilspeil, noen dynetrekk ekstra, og babynest. Ellers er det vel bare bleier som mangler :)

Ja vi har en liten liste vi også, svigermor ble litt snurt når vi ikke ville vente med alt av babyting til etter jul så her har vi laget en liten liste av både smått og litt stort som man gjerne kan vente med. Som da babycall, ergobaby og litt mindre ting.

Ja vi har en liten liste vi også, svigermor ble litt snurt når vi ikke ville vente med alt av babyting til etter jul så her har vi laget en liten liste av både smått og litt stort som man gjerne kan vente med. Som da babycall, ergobaby og litt mindre ting.
Hehe ja kjenner igjen den ;) Svigers mener det såklart godt, men de har en tendens til å ta av både til jul og ellers, og gjerne da ting vi tidligere har bedt om at vi IKKE må få mer av :p

Her er alt handlet inn og er på plass :-) mangler å montere sammen kommoder, seng og vugge. Kommodene setter jeg sammen snart og seng og vugge for gubben ordne når baby er født :-)

Her er alt handlet inn og er på plass :) mangler å montere sammen kommoder, seng og vugge. Kommodene setter jeg sammen snart og seng og vugge for gubben ordne når baby er født :)

Har enda ikke fått kommet helt i orden så det skal vi nyte, rydde inn i kommoder, montere seng og lekegrind osv. Men kjenner jeg har skikkelig lyst å fått tak i alt av klær snart. (Skal arve og får alt i 50-62 i slutten av desember .

Har enda ikke fått kommet helt i orden så det skal vi nyte, rydde inn i kommoder, montere seng og lekegrind osv. Men kjenner jeg har skikkelig lyst å fått tak i alt av klær snart. (Skal arve og får alt i 50-62 i slutten av desember .
Alt av klær har vi fra våre 2 tidligere.
Gleder meg helt vilt til å vaske, brette å legge de i kommodene :-)
Men må vente litt til ihvertfall. Men håpet er å få ordnet det før jul slik at jeg slipper å tenke på det rett før termin :-)
Gleder meg til alt er i orden og satt opp. Det skal bli deilig det :-D

Alt av klær har vi fra våre 2 tidligere.
Gleder meg helt vilt til å vaske, brette å legge de i kommodene :)
Men må vente litt til ihvertfall. Men håpet er å få ordnet det før jul slik at jeg slipper å tenke på det rett før termin :)
Gleder meg til alt er i orden og satt opp. Det skal bli deilig det :-D

Samme her, gleder meg veldig til å brette sammen tøy og organisere kommoden. Har til og med nytt sorteringen og organiseringen ellers i huset for å gjøre plass til alt av det nye utstyre. Enkelte ser på meg som om det er rart å nyte ryddingen :D

Blir stressa av alle dere som er mer eller mindre ferdig :P har igjen en del småting, klær og bilstol. Lekegrind må vi ha men må finne ut hvordan vi skal gjøre det i praksis først...

Blir stressa av alle dere som er mer eller mindre ferdig :p har igjen en del småting, klær og bilstol. Lekegrind må vi ha men må finne ut hvordan vi skal gjøre det i praksis først...

Kjente jeg var veldig stresset selv med tanke på julen, men har jo selv enda igjen å fått henta klærne så frem til de er i boks vil jeg nokk stresse litt selv. Men virker jo som du har det meste i boks om det er alt du mangler da :)

Vi skal ut å handle med liste i morgen. Så håper vi blir ferdige da. Hadde vært deilig i være ferdig før julestresset begynner. Skal på ul i november og desember også. Så blir nok å finne på fremovet

Vi skal ut å handle med liste i morgen. Så håper vi blir ferdige da. Hadde vært deilig i være ferdig før julestresset begynner. Skal på ul i november og desember også. Så blir nok å finne på fremovet

Lykke til på shopping :) Har også UL snart, (Den 16) Og jeg må si jer gruer meg litt, nervøs.

Back
Topp