Glemt å ta lutinus

Emiliemor

Gift med forumet
I dag husker jeg faktisk ikke om jeg tok Lutinus midt på dagen. Kom på det sånn kl 18 og tok en i panikk. Men så ble jeg usikker på om jeg egentlig har tatt. Så skal jeg Ta en før jeg legger meg eller hoppe over? Hehe

I dag husker jeg faktisk ikke om jeg tok Lutinus midt på dagen. Kom på det sånn kl 18 og tok en i panikk. Men så ble jeg usikker på om jeg egentlig har tatt. Så skal jeg Ta en før jeg legger meg eller hoppe over? Hehe
Vet ikke hva som blir riktig jeg, men kan du ikke telle deg frem til hvor mange du har tatt utifra hvor mange som er igjen i pakken og når du startet å ta dem? :)

Vet ikke hva som blir riktig jeg, men kan du ikke telle deg frem til hvor mange du har tatt utifra hvor mange som er igjen i pakken og når du startet å ta dem? :)

Jeg fant noen ekstra på badet i går(har gått på det før) så husker ikke hvor mange det ble tilsammen :p jeg er så rørete :p

Herrigud nå har jeg glemt å ta med meg en Lutinus ut. Skal være borte til kl 20 i kveld. Jeg får vel ta to kveld i stedet da ? Er det mulig.

Tror ikke du skal ta dobbel dose...

Har gjort det før med beskjed fra klinikken pga. Jeg ikke fikk tatt den midt på dagen pga uttak og innsett.
Ok, står i pakningsvedlegget at man skal ta så fort man kommer på det, men ikke dobbel dose. Men om du har fått beskjed fra klinikken om det så hører du vel bare på det.

Ok, står i pakningsvedlegget at man skal ta så fort man kommer på det, men ikke dobbel dose. Men om du har fått beskjed fra klinikken om det så hører du vel bare på det.

Det var jo bare da når jeg var på uttak og innsett. Men hvis jeg har gjort det før så regner jeg med det ikke gjør noe. Tror jeg har e resept på crinone så kanskje jeg henter ut det

Blir så irritert på meg selv

Henta crinone jeg :p vet ikke om det var dumt eller ikke. Men jeg har uansett ikke lenge igjen på resepten så greit å få de ut tilfelle jeg trenger de senere.

Last edited:
Spurte du klinikken om det er ok å skifte type progrestron midt i?

Spurte du klinikken om det er ok å skifte type progrestron midt i?

Jeg tok den jo bare den ene gangen. Skal høre med de når jeg skal skrive Mail om positiv test. Om jeg kan ta progesteron i stedet for Lutinus når jeg er ferdig med pakken jeg har med Lutinus.

Det var en sånn panisk dum avgjørelse :p så det er mulig jeg brukte 500 kr på ingenting :p

Last edited:
Lutinus og Crinone er begge progrestron. ;) Bare forskjellige typer (og styrke?).
Hvor lenge er det siden du satte inn?

Lutinus og Crinone er begge progrestron. ;) Bare forskjellige typer (og styrke?).
Hvor lenge er det siden du satte inn?

Ja, det vet jeg :) er vel 90 i crinone og 100 i Lutinus. Men har skjønt det sånn at crinone er litt annerledes(holder lenger eller noe?) siden det pleier å doserer litt annerledes. Jeg satt vel inn sånn 15. 30 i går kanskje?

Men jeg har tatt Lutinus etter det da.

Ja, det vet jeg :) er vel 90 i crinone og 100 i Lutinus. Men har skjønt det sånn at crinone er litt annerledes(holder lenger eller noe?) siden det pleier å doserer litt annerledes. Jeg satt vel inn sånn 15. 30 i går kanskje?

Men jeg har tatt Lutinus etter det da.
Tenkte på hvor lenge siden innsett av egg? :D

Back
Topp