Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke hva som blir riktig jeg, men kan du ikke telle deg frem til hvor mange du har tatt utifra hvor mange som er igjen i pakken og når du startet å ta dem?I dag husker jeg faktisk ikke om jeg tok Lutinus midt på dagen. Kom på det sånn kl 18 og tok en i panikk. Men så ble jeg usikker på om jeg egentlig har tatt. Så skal jeg Ta en før jeg legger meg eller hoppe over? Hehe
Vet ikke hva som blir riktig jeg, men kan du ikke telle deg frem til hvor mange du har tatt utifra hvor mange som er igjen i pakken og når du startet å ta dem?![]()
Hehe lett å gå i surr og bli litt distréJeg fant noen ekstra på badet i går(har gått på det før) så husker ikke hvor mange det ble tilsammenjeg er så rørete
![]()
Hehe lett å gå i surr og bli litt distré![]()
Tror ikke du skal ta dobbel dose...
Ok, står i pakningsvedlegget at man skal ta så fort man kommer på det, men ikke dobbel dose. Men om du har fått beskjed fra klinikken om det så hører du vel bare på det.Har gjort det før med beskjed fra klinikken pga. Jeg ikke fikk tatt den midt på dagen pga uttak og innsett.
Ok, står i pakningsvedlegget at man skal ta så fort man kommer på det, men ikke dobbel dose. Men om du har fått beskjed fra klinikken om det så hører du vel bare på det.
Spurte du klinikken om det er ok å skifte type progrestron midt i?
Lutinus og Crinone er begge progrestron.Bare forskjellige typer (og styrke?).
Hvor lenge er det siden du satte inn?
Tenkte på hvor lenge siden innsett av egg?Ja, det vet jeger vel 90 i crinone og 100 i Lutinus. Men har skjønt det sånn at crinone er litt annerledes(holder lenger eller noe?) siden det pleier å doserer litt annerledes. Jeg satt vel inn sånn 15. 30 i går kanskje?
Men jeg har tatt Lutinus etter det da.
Tenkte på hvor lenge siden innsett av egg?![]()