Fryseforsøk

Hvitveisen

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Hvor lenge har dere gått på Progynova
(eller tilsvarende) før innsett?

Jeg skal på ul på dag 10 - på fredag. Så får sikkert vite mer da, men er så nysgjerrig! Også vil jeg så gjerne bli gravid nå at jeg er nesten helt syk av det.

Jeg startet på progynova 08.10 og hadde innsett 21.10. :-)

Jeg hadde jo ikke fryseforsøk da. Men gikk på menopur frem til kontroll på dag 10. Så jeg gikk på den i 8 dager.

Hvor lenge har dere gått på Progynova
(eller tilsvarende) før innsett?

Jeg skal på ul på dag 10 - på fredag. Så får sikkert vite mer da, men er så nysgjerrig! Også vil jeg så gjerne bli gravid nå at jeg er nesten helt syk av det.
Jeg hadde kontroll på dag 10, som var på sist fredag. Slimhinna var fortsatt litt tynn, så jeg må ta litt mer medisiner og ny kontroll mandag. Tidligst innsett fredag, altså dag 17. Har hatt avbrutt frys før, og da så alt greit ut på dag 10 og innsett var planlagt dag 14. Men eggene overlevde ikke. Så det er litt forskjell fra syklus til syklus tydeligvis. Håper på bedre lykke denne gangen! Jeg kjenner det akkurat som deg, holder på å bli gal snart!

Jeg hadde kontroll på dag 10, som var på sist fredag. Slimhinna var fortsatt litt tynn, så jeg må ta litt mer medisiner og ny kontroll mandag. Tidligst innsett fredag, altså dag 17. Har hatt avbrutt frys før, og da så alt greit ut på dag 10 og innsett var planlagt dag 14. Men eggene overlevde ikke. Så det er litt forskjell fra syklus til syklus tydeligvis. Håper på bedre lykke denne gangen! Jeg kjenner det akkurat som deg, holder på å bli gal snart!

Jeg er livredd at eggene ikke tåler tiningen! Fy søren for en nedtur!

Da er det absolutt din tur denne gangen!

Var på kontroll på dag ti, en onsdag. Skulle da ha innsett tirsdag etter, men egget overlevde ikke :( ble så dårlig av medisinene og ble sykmeldt. Håper vi lykkes nå på fersk, for orker ikke å ha det sånn igjen (men gjør det jo om det må til)

Var på kontroll på dag ti, en onsdag. Skulle da ha innsett tirsdag etter, men egget overlevde ikke :( ble så dårlig av medisinene og ble sykmeldt. Håper vi lykkes nå på fersk, for orker ikke å ha det sånn igjen (men gjør det jo om det må til)

Å nei! Så leit det var!
Ble du dårlig av Progynova eller Lutinus?

Håper virkelig dere lykkes med fersk! ❤️

Jeg er livredd at eggene ikke tåler tiningen! Fy søren for en nedtur!

Da er det absolutt din tur denne gangen!
Takk for det! Ja, det var litt av en nedtur! Men etter et avbrutt fersk, to negative ferske og et avbrutt frys begynner man å bli vant til nedturer... Nå har jeg fire på frys da, og håper virkelig på klaff denne gangen - og for deg også! :)

Å nei! Så leit det var!
Ble du dårlig av Progynova eller Lutinus?

Håper virkelig dere lykkes med fersk! ❤️
Takk. Og det var progynova jeg ble dårlig av. Kvalm, svimmel, dårlig mage, hodepine. Som en lett omgangssyke. Kastet opp om jeg anstrengte meg for mye :(

Jeg hadde UL på dag 10 og innsett på dag 12 :-)

Jeg holder jo på nå med progynova, jeg hadde ultralyd dag 11 på progynova og skal ha innsett dag 17 faktisk! Det pga litt liten slimhinne på ultralyd dag 11 (den var 8 mm)

Takk for det! Ja, det var litt av en nedtur! Men etter et avbrutt fersk, to negative ferske og et avbrutt frys begynner man å bli vant til nedturer... Nå har jeg fire på frys da, og håper virkelig på klaff denne gangen - og for deg også! :)

Trist når man blir "vant til" nedturene, men da er det på tide med opptur nå! :-) Fire på frys er jo veldig bra!

Såpass ja, det er kjedelig med bivirkninger! Det finnes kanskje ikke så
Mange alternativer heller?
Jeg vet ikke. Har kun hatt det ene fryseforsøk. Vet det finnes innsett i naturlig syklus, men tviler på at de gjør det på meg som bor så langt unna.

Jeg vet ikke. Har kun hatt det ene fryseforsøk. Vet det finnes innsett i naturlig syklus, men tviler på at de gjør det på meg som bor så langt unna.
Hvor landet unna bor du? Jeg skal ha innsett i naturlig syklus i måneskifte nov/des. Vi bor 3 timer unna. Tror ikke det har så mye å si hvor langt unna du bor, men heller hvordan blodprøvene er/har vært.

Back
Topp