Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er deilig det! Våkne av seg selv og være uthviltHerlig! Her stod gubben opp med lille så jeg fikk sove helt til 10måtte sove uten linser så kunne ikke stå opp med henne
snille gubben lot meg sove helt til jeg våkna selv
![]()
ÅjaDet er deilig det! Våkne av seg selv og være uthvilt![]()
Kos dere! Jeg er her senere i kveldKlar for ny måned!nå skal vi straks i svømmehallen en tur, satser på å få skravla litt senere!
Gleder meg!Kos dere! Jeg er her senere i kveld![]()
Kos dere i svømmehallenKlar for ny måned!nå skal vi straks i svømmehallen en tur, satser på å få skravla litt senere!
Det gjør vi! Ha en fin dag!Kos dere i svømmehallenskravles senere
![]()
Takk takkDet gjør vi! Ha en fin dag!
Her skal eldsten opptas i speideren, så matlagning og middagsbesøkSamme her. Har klær som må brettes og et hus som må vaskes... Uff.
Syns det er litt morsomt å se de første oppdateringene, de er alltid så veldig anderledes enn den "vanlige"Vet du. Jeg tenkte det samme. Var forberedt på å se de "vanlige" allerede der![]()
Jeg er ikke klar for ny måned.Klar for ny måned!nå skal vi straks i svømmehallen en tur, satser på å få skravla litt senere!
Ja tror detKlar for ny måned?![]()
Oi spennende! Mye som skjer hos dere daHer skal eldsten opptas i speideren, så matlagning og middagsbesøk
Når er du ferdig med permisjon?Jeg er ikke klar for ny måned.
For hver måned som går, er jeg en måned nærmere permisjonsslutt
Godt godtJa tror det![]()
Ikke sant. Før de vanlige traverne klatrer opp mot toppen igjenSyns det er litt morsomt å se de første oppdateringene, de er alltid så veldig anderledes enn den "vanlige"
God dagenGod daghar fått tatt husvask i dag
slapper av med gossip girl på tv, og Lillesøss på besøk
![]()
Er hjemme ut åretNår er du ferdig med permisjon?
Kommer til å bli en veldig fin dagOi spennende! Mye som skjer hos dere da![]()