Gonal F

Solskinn :-)

Blir kjent med forumet
Hei :-)
Lurer på om det er noen her som vil dele sin erfaring med gonal f, Når det kommer til bivirkninger. Har forstått det som at det er mange som ikke opplever noe særlige bivirkninger av denne. Men jeg er vært så kvalm på kvelden i dag ( satt sprøyten 0630 i dag tidlig ) og fikk en veldig rar smak i munnen når jeg satt den. Er det kroppen som tuller litt, eller kan det være sprøyten som gjør dette?
Setter veldig pris på svar :-) første forsøk , så er så usikker på alt!

Jeg kan ikke huske jeg opplevde bivirkninger utenom humørsvingninger og alt det da. Hmm

Hei :)
Lurer på om det er noen her som vil dele sin erfaring med gonal f, Når det kommer til bivirkninger. Har forstått det som at det er mange som ikke opplever noe særlige bivirkninger av denne. Men jeg er vært så kvalm på kvelden i dag ( satt sprøyten 0630 i dag tidlig ) og fikk en veldig rar smak i munnen når jeg satt den. Er det kroppen som tuller litt, eller kan det være sprøyten som gjør dette?
Setter veldig pris på svar :) første forsøk , så er så usikker på alt!

Jeg ble kvalm og slapp av gonal f! Reagerte kun på den,ikke noe bivirkninger av synarela.

Jeg hadde ikke store bivirkninger av Gonalf. Ble litt stinn i magen mot slutten, men det er jo fordi folliklene vokser. Fikk god uttelling eggmessig også. Lykke til :-)

Tusen takk for svar dere :-)!!! blir spennende å se fremover. Fortsatt veldig kvalm. Men ser etter å ha lest litt at det ikke er uvanlig heller. :-)

Jeg ble kvalm av Gonal-f ja - allerede på dag 2 kom kvalmen!

Back
Topp