Skravletråd Oktober

Når de minste går ut er det midt i leggetiden til mini som ennå ikke sovner selv;-). Så hvis vi skulle hatt alle forstyrrelsene med barn som går halloween hadde vi vel holdt på ennå med legging:). Får heller ha på utelys neste år;-). Barna får sikkert mer enn nok snop uansett:)

Det var sant ja... Her er mini våken uansett, så de kunne bare ha kommet. Men neida...ingen :eek:
 
Krysser fingrene :). Har heldigvis 5 uker ferie etterpå så begynner ikke på jobb før 2. januar. Men hadde trodd og håpt han ville klart det for lenge siden. Lyst på flere barn også etterhvert men da hadde det vært kjekt om han kunne sovne selv ihvertfall. Nesten avskremt for flere barn :p
Ingen barn er like vettu. Vår andremann er en drøm hva gjelder søvn;)
 
Men nå er du kanskje her...?

Sånn dels

Jeg synes jeg har vært her veldig lite denne måneden, stadig vekk bare sånn trøtt og fraværende. Likevel skravlet mye, men det har vært--- mange dager som denne at jeg ikke egentlgi er der når andre er der

Nå går jeg på badet, men sniker fra mobilen til jeg sovner
 
Sånn dels

Jeg synes jeg har vært her veldig lite denne måneden, stadig vekk bare sånn trøtt og fraværende. Likevel skravlet mye, men det har vært--- mange dager som denne at jeg ikke egentlgi er der når andre er der

Nå går jeg på badet, men sniker fra mobilen til jeg sovner
Jeg er her og litt til hvertfall.

Hvordan går egentlig strikkinga di?
 
Jeg er her og litt til hvertfall.

Hvordan går egentlig strikkinga di?
Trengt nå på mønsteret, mer to pinner en to cm pr dag, liksom. Må ta en innsats i morgen, jeg skulle jo egentlig begynne på dressen da...Men må muligens fikse nye pinner siden jeg knakk de utskiftbare, hadde fast pinne i grei størrelse til tunika, men vet ikke om jeg får strikket magic loop på beina til dressen med den...
 
Back
Topp