Skravletråd Oktober

Mangler 10 på 444, det bør gå!
Men de resterende 56...:eek:
Skravle med meg? Nå er vi hjemme. Ungene må i seng da, først spise snop.

Dvs, aller først må de komme hjem, de ringte på hos naboen når vi kom hjem, og der gikk de visst inn kom det melding fra mannen, så jeg er halloween-vakt, dvs jeg la meg på senga i stedet for sofaen, så slipper jeg trappa om det ringer på
 
Skravle med meg? Nå er vi hjemme. Ungene må i seng da, først spise snop.

Dvs, aller først må de komme hjem, de ringte på hos naboen når vi kom hjem, og der gikk de visst inn kom det melding fra mannen, så jeg er halloween-vakt, dvs jeg la meg på senga i stedet for sofaen, så slipper jeg trappa om det ringer på
Jaaa, skravle med deg! Har hvertfall et kvarter eller så før jeg må stikke igjen...;)

Halloweenvakt funker fra sofa da;)
 
Fra å bruke 15 min i går på å sovne så gikk det 1 t og 45 min idag på å tulle, vase, styre og alt annet enn å sovne. Når mor i tillegg ikke har særlig tålmodighet til å sitte og holde på med slikt etter 10 måneder med en liten som ikke klarer å finne ut av det å sovne selv er det ikke lett
 
Fra å bruke 15 min i går på å sovne så gikk det 1 t og 45 min idag på å tulle, vase, styre og alt annet enn å sovne. Når mor i tillegg ikke har særlig tålmodighet til å sitte og holde på med slikt etter 10 måneder med en liten som ikke klarer å finne ut av det å sovne selv er det ikke lett
Mi sovner heller ikke selv :( 8mnd i morgen
 
Mi sovner heller ikke selv :( 8mnd i morgen
Min er 10 måneder idag:). Gikk fra de første månedene med byssing til å amme i søvn. Så var vi på god vei til å finne ut av det å sovne selv i egen seng. Ihvertfall ved at jeg satt på rommet og strøk han i pannen, på ryggen og magen osv. Så ble han forkjølt og feber for ett par dager siden som ødela en del av fremgangen.
 
Fra å bruke 15 min i går på å sovne så gikk det 1 t og 45 min idag på å tulle, vase, styre og alt annet enn å sovne. Når mor i tillegg ikke har særlig tålmodighet til å sitte og holde på med slikt etter 10 måneder med en liten som ikke klarer å finne ut av det å sovne selv er det ikke lett
Føler sånn med deg!!
Men - tolker det også som et friskhetstegn!;)
 
Føler sånn med deg!!
Men - tolker det også som et friskhetstegn!;)
Ja merker formen er mye bedre enn igår:). Droppet babysvømming just in case da han var litt ekstra sutrete i morges men det tok seg opp ila dagen:). Og i ettermiddag/kveld har han vært helt turbo
 
Skravle med meg? Nå er vi hjemme. Ungene må i seng da, først spise snop.

Dvs, aller først må de komme hjem, de ringte på hos naboen når vi kom hjem, og der gikk de visst inn kom det melding fra mannen, så jeg er halloween-vakt, dvs jeg la meg på senga i stedet for sofaen, så slipper jeg trappa om det ringer på
Men da må du jo være her Sara...:p
Savner skravle med deg, som på fellesen i sommer/høst...❤️
 
Back
Topp