Lang flyreise

Fikk beskjed om at legen min ikke er på kontoret før mandag, så ringer og maser på han da :):)

Jeg er fortsatt veldig usikker og tenker at jeg nå er nødt til å fortelle alt sammen til venninnen min, mtp avreisen som ikke er om så alt for lenge.

Ønsker dere super helg så lenge! :)

Hei igjen!

Så godt med mange tanker og kunnskap :)
Jeg har lest masse rundt dette nå og har konkludert med at største faren er blodpropp og bakterier.
Jeg ringer legen og jordmor i morgen med noen tilleggsspørsmål, også mtp at det overalt står at de tryggeste ukene er reise i er fra uke 13 og jeg evt skal reise fra 12+2 (fortsatt ikke helt forstått om jeg da er i uke 12 eller 13 jeg).

Jeg holder dere oppdaterte :)

God natt!

Fikk du noe svar?

Har noen av dere som skal på reise tenkt på vaksinering??

Fikk du noe svar?

Har noen av dere som skal på reise tenkt på vaksinering??
Jeg har endelig fått snakket med legen som ringte meg opp igjen.
Som han selv sier er ikke det å reise direkte farlig for fosteret. Han tenker mer på blodpropp og bakterier i Thailand. Eneste han sier er at hans mening/anbefaling som lege er at reisen er unødvendig :(
Jeg har lest så mye nå og føler meg komfortabel med å reise.
Jeg kommer til å ta alle forhåndsreglene med tanke på sokker på fly +++ og jeg har forkortet reisen så jeg ikke utsetter meg selv for mulig mat forgiftning mm for lenge :)

Jeg vaksinerte meg i 2008 og siden de varer opptil 10 år har ikke jeg tenkt å vaksinere meg på nytt nå.

Back
Topp