Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis henvisningen blir sendt på fredag, senest mandag vil vi rekke et forsøk før sommeren tror dere? Det står at de for tiden har 5 måneders ventetid.
Har du erfaring derfra? Vår første ble til privat så vet lite om det offentlige. Er det stengt lenge på sommeren?Ja, det tror jeg egentligdere får begynne med engang etter forsamtalen.
Har du erfaring derfra? Vår første ble til privat så vet lite om det offentlige. Er det stengt lenge på sommeren?
I år hadde de stengt 1 hel mnd. I hele juliHar du erfaring derfra? Vår første ble til privat så vet lite om det offentlige. Er det stengt lenge på sommeren?
Da kanskje vi kommer i gang ganske likt daVi skal også til porsgrunn! Fikk brev i dag av gyn at hun har henvist oss dit. Litt rart kanskje, men er såå glad! Nå virker håpet om en liten en ganske stort og realistisk igjen!!blir jo endel venting, men det er vi jo vant til
![]()
Det er søskenforsøk vi skal i gang med og, men først er det noen måneder å vente daVi holder til i Porsgrunn, og er nå i gang med søskenforsøk. Mange følelser i sving, men gleden over en positiv test er helt overveldende.. Heier på dere alle.![]()
Vi holder til i Porsgrunn, og er nå i gang med søskenforsøk. Mange følelser i sving, men gleden over en positiv test er helt overveldende.. Heier på dere alle.![]()
Det er søskenforsøk vi skal i gang med og, men først er det noen måneder å vente da![]()
Sier du det!? Må vi be om å stå på ringeliste? Leste noe om det inne på siden deres.Dersom dere har fått henvisning burde dere kontakte fertilitetsavdelingen slik at dere kan få rekvisisjon til blodprøver og stå på liste for å bli ringt etter. Det gjorde vi i 2013, da var vi inne etter 4-5 uker og i gang ca 1 mnd etter det.
Hvis man har mulighet til å komme på kort varsel til forsamtale, kan man sette seg på ringelista. Da sier de fra om de får avbestilling.Sier du det!? Må vi be om å stå på ringeliste? Leste noe om det inne på siden deres.
Jeg kjøpte ny mobil uka etter vi satt oss på ringeliste....Da har vi satt oss på ringelistaer allerede kjempe stressa for å gå fra mobilen (etter 2 dager) så dette kommer til å bli artig!
![]()
Jeg kjøpte ny mobil uka etter vi satt oss på ringeliste....Var så redd jeg skulle miste en viktig telefon.
Hvor lenge gikk det fra dere var på første time i Porsgrunn til dere starta første forsøk? Vi har fått time 1 desember, men holder på med et privat forsøk nå så vil utsette denne timen til januar.