Vann!

Er på vann vogna her også ja!! :hello

Ikke drukket brus siden jeg fant ut at jeg er gravid.
Sliter dog mer med å kutte ned på Fun Light, men denne uka har jeg vært veldig flink! :hello2

Her har jeg holdt meg til svart brus de siste 15 årene, så litt rart å plutselig ha stygga på det og drikke mozell light i stedet for :p
Haha, ja, litt rart med sånne ting. Er mye jeg vanligvis elsker som nå byr meg helt i mot.

Jeg har forresten akkurat oppdaget at oscar sylte (de som har pærebrus og ananasbrus) også har lettbrus! Har kjøpt ei flaske, men har til gode å prøve den ut.

Haha, ja, litt rart med sånne ting. Er mye jeg vanligvis elsker som nå byr meg helt i mot.

Jeg har forresten akkurat oppdaget at oscar sylte (de som har pærebrus og ananasbrus) også har lettbrus! Har kjøpt ei flaske, men har til gode å prøve den ut.
Vet ikke om den brusen finnes her? Tror ikke jeg har sett pærebrus og ananasbrus, men har vel ikke sett etter det heller.

Vet ikke om den brusen finnes her? Tror ikke jeg har sett pærebrus og ananasbrus, men har vel ikke sett etter det heller.
Kanhende ikke. Det er sunnmørsbrus, så de har kanskje ikke spredd seg over hele landet. Her er den bare på coop mega og meny.

Kanhende ikke. Det er sunnmørsbrus, så de har kanskje ikke spredd seg over hele landet. Her er den bare på coop mega og meny.
Vi har hverken mega eller meny :p

Åh, det var litt ålreit å høre egentlig! Har følt meg litt unormal med den der tissinga. Jeg syns det smaker fælt, og ironisk nok så er det akkurat som at vann føles tørt og kornete i munnen! Og det går jo faktisk ikke an. Syns også det lukter vondt av vannet når jeg bruker det til å skylle av tallerkener eller fyller vann i gryter og denslags.
Jeg ble også beroliget av at det er flere som ikke tisser mye. Får inntrykk av at alle flyr på do hele tiden!

Jeg ble også beroliget av at det er flere som ikke tisser mye. Får inntrykk av at alle flyr på do hele tiden!
Ja! Når man leser om symptomer og sånt, så står det om kvalme og ømme bryster, men det legges alltid til at noen slipper helt unna og at det også er normalt. Men formuleringene rundt tissingen er utrolig bastante! "Du tisser veldig ofte nå."

Neifortenk! Det gjør jeg ikke!

Ja! Når man leser om symptomer og sånt, så står det om kvalme og ømme bryster, men det legges alltid til at noen slipper helt unna og at det også er normalt. Men formuleringene rundt tissingen er utrolig bastante! "Du tisser veldig ofte nå."

Neifortenk! Det gjør jeg ikke!
Jeg vet! Har lurt på om det er noe galt, men jeg har jo sett at alt er i orden :) Tror det bare er vi som drikker litt lite.

Jeg vet! Har lurt på om det er noe galt, men jeg har jo sett at alt er i orden :) Tror det bare er vi som drikker litt lite.
Ja, jeg har fått betryggelsene jeg trenger jeg også, så tar det med ro med det. Og det er nok på grunn av væskemengden ja. For når jeg har hivd i meg 2-3 glass vann på kveldinga så våkner jeg en del ganger ila natten og må tisse.

Ja, jeg har fått betryggelsene jeg trenger jeg også, så tar det med ro med det. Og det er nok på grunn av væskemengden ja. For når jeg har hivd i meg 2-3 glass vann på kveldinga så våkner jeg en del ganger ila natten og må tisse.
Samme her, måtte jo sjekke om det var derfor :p

Jeg drikker også helt sykt mye vann nå. Alltid tørst!!! Og brus orker jeg ikke selv om jeg er kjempeglad i det til vanlig :p

Jeg tisser like lite som før :) rant ikke noe på do sist heller, selv ikke da jeg var høygravid.

Jeg er blitt veldig hekta på iskaldt vann!! Heldigvis, siden jeg prøver å styre unna brus :)

Vann:love7 heller det enn andre drikker, og også heller vann enn godteri ol.

7 uker når den ga seg. Men må spise jevnlig nå, for å ikke bli kvalm. Må spise Før jeg blir sulten, for blir jeg sulten så er jeg kvalm med engang

Back
Topp