Skravletråd Oktober

Er det noen her som har flyttet mens dem var gravide? :-)
Jeg sliter veldig med at jeg ikke får hjulpet til med det jeg vil og syntes det er forferdelig å måtte stå å se på at andre gjør "min" jobb.. Føler meg ganske ubrukelig :-o

Er det noen her som har flyttet mens dem var gravide? :)
Jeg sliter veldig med at jeg ikke får hjulpet til med det jeg vil og syntes det er forferdelig å måtte stå å se på at andre gjør "min" jobb.. Føler meg ganske ubrukelig :-o
Har bare gjort det mens jeg var "gravid" (mistet 2 dager etter vi flyttet inn), men syns ikke du skal tenke på det.
Du er ikke ubrukelig, du gjør bare noe annet om dagen, du ruger, og det vennen min, er en veldig, veldig viktig jobb

Snakker om hvor mye drittslenging det er fra alle kanter altså! Kommentaren min i går var altså ment som en spøk, men var fullt klar over at jeg helt sikkert ikke visste hele historien. Syns det er helt horribelt hvor kjapt ute folk er med å kaste stein! Mye stygge kommentarer altså :( Av voksne folk!
Hva har jeg gått glipp av?!:eek:

Er det noen her som har flyttet mens dem var gravide? :-)
Jepp. Flytta 1 mai iår (fødte 5 juli). Temmelig gravid og temmelig ødelagt av bekkenløsning. Måtte bare forsone meg med at jeg var til mer bryderi enn hjelp om jeg var der. under flyttinga ble jeg stua hos brodern :p

Baaah...gubben sover, bilen er dau, ungen er småsutrete og egentlig skulle jeg på besøk på jobben idag. Så da satt vi her hjemme.. Bajs :p

Snakker om hvor mye drittslenging det er fra alle kanter altså! Kommentaren min i går var altså ment som en spøk, men var fullt klar over at jeg helt sikkert ikke visste hele historien. Syns det er helt horribelt hvor kjapt ute folk er med å kaste stein! Mye stygge kommentarer altså :( Av voksne folk!
Uff da, hva har skjedd?

Da er jeg tilbake.
Fikk sover ca 1,5 time :)
Tror lille U syns mamma var litt vel vanskelig å vekke :p
Hørte klirr-klirr, da-da så stille som om han lyttet "noen som hørte meg?"
Klirr-klirr, da-da, stille igjen..
Og det skjedde en 4-5 ganger før jeg klarte å våkne ordentlig.
Så deilig med en god dupp:D

Back
Topp