Skravletråd Oktober

Mannen har ordnet kveldsmat til meg, snille han :) Jeg får gå og spise.

Nå går øynene mine i kryss og litt til så tror jeg tar kvelden:-). God natt alle sammen:-)
Det gjør mine også, må bare bli ferdig med maten og spise litt kvelds før jeg legger meg

Rart de ikke informerer om det.. er jo ganske heftige bivirkninger.

Ja. Det er det.. :( håper din kan begynne på sin medisin snart og bli bedre! Her må min ta tabletter hver dag, og smøre seg 3 ganger daglig med locobase. Og daivobet 2 ganger. Eviglang smøring:/ og likevel blir det ikke helt bra. Når snuppa kom til verden ble det en stressende tid etterpå. Det slo godt ut hos han
Fullt psoriasisutbrudd over hele kroppen. Lite søvn og bare kløing :(
Høres ut som her, vi har også ei som ikke liker å sove, det har slått negativt ut på psoreaisen :(
Han jobber en del I varmere strøk, og det har positiv effekt :)
Han er faktisk en del bedre etter han fikk diagnosen psoriasis leddgikt tror deler av han tok diagnosen inn over seg og ikke jobbet sånn imot det?

Høres ut som her, vi har også ei som ikke liker å sove, det har slått negativt ut på psoreaisen :(
Han jobber en del I varmere strøk, og det har positiv effekt :)
Han er faktisk en del bedre etter han fikk diagnosen psoriasis leddgikt tror deler av han tok diagnosen inn over seg og ikke jobbet sånn imot det?

Ja.. vi hadde ei prematur jente som vi slet sinnsykt med i starten. Og ekstremt lite søvn, stress og bekymringer. Så det slo veldig negativt ut :/

Bra han jobber i varmere strøk. Sol er jo det beste for psoriasisen. Og saltvann kombinert :)

Vet du. Det tror jeg gjerne. Den ligger nok mye psykisk også

Back
Topp