Hjemmedag i dag da, eller?Ja, håper det varer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hjemmedag i dag da, eller?Ja, håper det varer![]()
Steril?? Er det de svindyre sprøytene som er vanskelige å få innvilget?
Den Metotrexaten kan gi svært alvorlige fosterskader og feil. Og man skal ikke bli gravid før 1 år etter avsluttet behandling heller.
Det er en forferdelig sykdom :/ nå klør han lite iforhold til før. Alle holdte på å bli gærne av det her i hus. Støvsuging flere ganger om dagen, utslitt mann og jeg våkna hele tiden av at senga rista for han klødde seg til blods i søvneer deilig når han klør lite
![]()
Er det stor sjanse for sterilitet? :S![]()
Er snakk om at samboer skal begynne på sprøyter om Metotrexat ikke virker mer enn den gjør nå.
I fjor kjøpte jeg inn masse godis, og da kan det ingen som komJa, ender vel opp med å gjøre det vi og..selv om vi aldri har fått noen på døra her før
Faren er jo at en må spise det opp selv![]()
Oj.. heftige saker. Vet Metotrexat kan redusere fertiliteten en stund også etter man har avsluttet. Det rare er at han aldri fikk beskjed om disse farene, de fikk vi høre via søstera mi som har en samboer som skal på samme tab etterhvert. De er ivf, så de fikk beskjed om farene ved den medisinen. Metotrexat inneholder og cellegift.Kan det hete metex? Det er ikke gullsprøyta nei; men den inneholder cellegift, så sjansen for å bli steril er der, og vi kan heller ikke bli gravid på 6 mnd etter slutt. Det anbefales å fryse ned spermier før man starter på sprøytene. Vi har snakket om at han skal sterilisere seg samtidig som han starter på sprøytene så det ikke blir noen uhell.
Når det kommer til sånn som livet er nå så er det helt forferdelig til tider. Han sover ikke, han klør, han blør og han har vondt I leddenejeg er glad jeg ble gravid og håper alt går fint sånn at han får startet på sprøytene og han (og vi) får en bedre livskvalitet
Ja, og fordi alt hadde gått i ett og jeg var sliten ;-)Hihi, for da kan du skravle her..?![]()
Haha, ja eller derEller i do!![]()
Takk for detKrysser sammen med deg![]()
Ikke dårlig for degPå en dårlig skravledag ja
Har ingen planer om å prøve hellerFprdi du ikke klarer det selv![]()
Fikk ikke beskjed om at han kunne bli steril han til meg heller, eller fosterskader. Heldigvis ham han ei kone som leser vedlegg. Så ringte ha sykehuset å fortalte hvordan står var, ds fikk han beskjed om å ta kontakt når jeg var gravid.Oj.. heftige saker. Vet Metotrexat kan redusere fertiliteten en stund også etter man har avsluttet. Det rare er at han aldri fikk beskjed om disse farene, de fikk vi høre via søstera mi som har en samboer som skal på samme tab etterhvert. De er ivf, så de fikk beskjed om farene ved den medisinen. Metotrexat inneholder og cellegift.
Vi vil jo ha flere barn så han kommer til å slutte på medisinen om 1 års tid. Slik at vi kan begynne å prøve om litt over 2 år. Men nå kjenner jeg at jeg må finne ut hva den sprøyta han skal ha heter. Det er nok den der gullsprøyta.
Ja.. det er helt forferdelig å se hvordan de har det som verst. Unner ingen det.. pappa og broren min har det også.. han blir virkelig seg selv, en lykkelig person, når medisiner har fungert en stund og han har vært psoriasisfri. Skulle fått han en tur på behandling på gran canaria og. Det har god effekt på han
Yes var detSå koselig![]()
Ja du er jo detOg du sier jeg er rar?!![]()
Men for de andreIkke dårlig for deg![]()
I fjor kjøpte jeg inn masse godis, og da kan det ingen som komenda vi bor I et boligfelt og hadde lysene på
![]()
I år skal vi på fest så da er det ingen hjemme.
Godt du fikk en liten hvilKjente det ble litt mye, så det endte med at jeg sovna på sofaen
Akkurat våknet igjen nå og skal straks hente i barnehagen.
Er du på jobb i dag?
Så koselig daVis vedlegget 143249
Vi skal ha bondegård bursdag. Anbefaler festkompanietde gjorde en feil å sendte med pakken min så de leverte den gratis på dør til meg
skulle hente på lager
fikk med en liten pose haribo og 20% på neste kjøp
![]()
Ja,det var deiligGodt du fikk en liten hvil
Ja jeg har vært på dagvakt idag![]()
Ikke lett det derHva kan man gi faren sin på 75 år i farsdagsgave? Vi har tradisjon på å gi gave på mor og farsdagen. Men pappa er desidert mest vanskelig. Ønsler seg ingenting, føler han har det meste. Gode ideer?