Blæ, blæ og blæ

JuniSpire

Glad i forumet
Dette er ikke særlig kult denne gangen syntes jeg...
Har vært hjemme med sykt barn denne uka.. MEN jeg har knapt klart meg til lunsj før svigers har måttet komme å ta over og jeg har lagt meg... uggen.. vondt i hodet og generelt slapp og daff.. armene føles blytunge... og det er rett og slett veldig tungt...

I dag våknet jeg kl 6 da lillegull kom... og siden fikk jeg rett og slett ikke sove... kl 7 sto jeg opp.. fordi jeg var såå sulten.. og fra 7 - 8 var jeg såå effektiv... og følte meg sååå bra... men så etter bare 1t så ble alt så tungt... armene er blytunge.. kroppen er tung... selv om jeg i dag prøver å jobbe....

Flere "tunge" der ute? Tips ?

Ja! Jeg er helt på tur. Bare å stå opp og leve i bhg så er jeg så kjørt at jeg bare må finne benken når jeg er kommet hjem. Har også så utrolig vondt i hodet også at det er ikke mulig å få gjort noe :(

Føler med dere!
Skulle tro jeg hadde kroppen til en gammel utrent dame :p blir andpusten av de enkleste ting, som f.eks å spise mat, må hvilke kroppen ofte og hvor som helst.. :p
Dog heldigvis ikke sååå mange ukene igjen vi har det sånn her da :)

Ja, jeg er også veldig tung. Alle bevegelser er tunge og langsomme.

Jeg har som fast aktivitet å gå med hunden i skogen 30-60 minutter om dagen. Skogen er like ved huset vårt og hunden løper fritt mens jeg beveger meg ultralangsomt rundt i terrenget. Likavel; det er så tungt! Jeg puster og peser og svetter og brekker meg og har det generelt ubehagelig, haha. Men så er det deilig og da, med skogslukt og sol i øynene.

Jepp! Og helt fjern i hodet.. Kvalm og uggen og ikke minst hissig!

Veldig kjent! Nå er jeg såpass heldig at jeg har den jobben jeg har, og kun jobber fra ettermiddagen til morgenen... Og at jeg kan slappe av mye på jobb. Hadde det ikke vært for det hadde jeg nok ikke klart å jobbe akkurat nå. For på morgenen og dagen er jeg virkelig elendig!!

Veldig kjent! Nå er jeg såpass heldig at jeg har den jobben jeg har, og kun jobber fra ettermiddagen til morgenen... Og at jeg kan slappe av mye på jobb. Hadde det ikke vært for det hadde jeg nok ikke klart å jobbe akkurat nå. For på morgenen og dagen er jeg virkelig elendig!!
Neimen nå lurer jeg på hva du egentlig mente! Ettermiddagen til kvelden? Ettermiddagen til morgenen høres ut som nesten hele døgnet.

Neimen nå lurer jeg på hva du egentlig mente! Ettermiddagen til kvelden? Ettermiddagen til morgenen høres ut som nesten hele døgnet.

Hehe neida, det er kveld-og nattevakt, og vakta starter på ettermiddagen. Bor to steder, for å si det sånn hehe

Veldig kjent her også! Jeg sliter mest med uggen, svimmel og bare generelt helt borte når jeg er på jobben. Har tatt meg i å bruke flexitiden for fullt og hatt litt dårlig samvittighet på jobben.

Back
Topp