Hva slags saft er det?
Ja, si det.... rød. søt....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva slags saft er det?
Er det du som spiller?God kveld ! Nettop vært på tromme øvelsestøl !
Gikk det bra i dag?Å! Nå fikk jeg veldig lyst på brænnesaft og sjokolade. Blir ikke helt det samme med tørre sykehusskiver![]()
Du har vel detHar mine tvil altså![]()
Hihi, ja da får det gå ;-)Jepp, han kom ca en time etter det skulle vært ferdig, med antatt kombinasjon "møte på overtid" og "har vært på kiwi"
Helsestasjon, barsel treff, og hente bilHar dere planer for i morgen da?
Jeg skal for det meste slappe av, men også handle inn til neste uke, lage middag og legge fredags middagen i marinade...
Sunnmørsminner har jeg lite forhold til, he he![]()
Her er detredd gutt..Urolig frøken.. Vondt i bena tror jeg..
Å! Nå fikk jeg veldig lyst på brænnesaft og sjokolade. Blir ikke helt det samme med tørre sykehusskiver![]()
Hadde egentlig jeg også planer om, men har bare klart ca 85Yey over 200 innlegg i dag
Det gikk veldig bra. Lå vanskelig til og de måtte inn 3 plasser for å få den ut og brukte mer tid enn planlagt, men slapp HELDIGVIS å fjerne eggstokkenGikk det bra i dag?
Er greit det ogspHadde egentlig jeg også planer om, men har bare klart ca 85![]()
Godt å høre det gikk braDet gikk veldig bra. Lå vanskelig til og de måtte inn 3 plasser for å få den ut, men slapp HELDIGVIS å fjerne eggstokkenen god del smerter og kvalme men har det greit. Satser på å få dra hjem i morgen
![]()
Mente melk som i melkeprodukt ja...og det har duMelk i kylling tikka masala???
Har yoghurt naturell og kremfløte, men ikke melk.
Lager det da ordentlig![]()
Ja, deres er vel ikke såå gammel![]()
Så glad for å være ferdig og forhåpentlig snart kunne starte på ny pergokurGodt å høre det gikk brahåper du slipper hjem i morgen
Men de klarte seg med kikkhull?Det gikk veldig bra. Lå vanskelig til og de måtte inn 3 plasser for å få den ut og brukte mer tid enn planlagt, men slapp HELDIGVIS å fjerne eggstokkenen god del smerter og kvalme men har det greit. Satser på å få dra hjem i morgen
![]()
Ja, heldigvis. Det gikk bedre enn både de og jeg hadde forventetMen de klarte seg med kikkhull?
Godt å være ferdig vil jeg tro![]()